Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 14:26 - Казвам се Ванчо Колев и мразя децата
Автор: babaelenica Категория: Други   
Прочетен: 50272 Коментари: 154 Гласове:
66


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Казвам се Ванчо Колев и мразя децата.

 

С това изречение са запознвам и се чудя, защо мъжете се смеят, а жените подскачат, сякаш катапулт ги изхвърля до купола.

Какво толкова странно има в това, че мразя децата?

Децата са гадни създания.

Те искат много, ама страшно много грижи и в замяна ти разгонват фамилията.

Е, преди това трябва да имаш фамилия.

Децата хленчат, за да постигнат своето. Плачат, тръшкат се и родителите се предават. Малките тирани постигат своята победа и вече знаят как се манипулират възрастни хора.

Децата зазвземат цялото ти свободно време.

Докато са дребосъци, техният плач ме влудява. Толкова ли не могат да си преглътнат сълзите? И без това после ще се научат, ама защо не го възприемат веднага, нали майките им все повтарят “не плачи, миличко, не плачи, сълзите не помагат”?

Право да си кажа, след такъв плач ми иде да избия всички деца в периметър около километър, че по-далече ушите ми и след напрягате ни биха доловили звук.

А глезотиите им нямат край – то не са снаксове, сладоледи, памуци разни и всякакви други гадости за които се сещате, и които те искат да натъпчат в ревливите си усти, както и тръшканията по последната играчка, след която идва плачка.

Разбирате ме  нали, защо искам да изтребя тази гнусна част от човечеството?

Да ви разправям ли какво следва като тръгнат на училище?

Малките ревльовци така са усъвършенствали изнудването, че Коза Ностра само би се засрамила от нещастните й напъни в началото и средата на миналия век.

И даже вече не реват, а използват все по-изтънчени средства, почерпени от безкрайните анимационни филмчета, които блъскат в и без това отлично попиващите си главици, и от които да мачкат и убиват, трудно биха заимствали нещо друго.

Как да не искам да ги измъчвам по начин, добре описан в техните сладки хорър филмчета?

Гаменчета се друсат върху главите на всички добре осмислили живота си граждани и не се съобразяват, че нашето търпение си има граници.

Да ви кажа какъв ми е проблема, защото мнозина от вас ще ме питате.

Честно, нали?

Искам да ликвидирам гадинките, ама така тотално да ги ликвидирам, че да не ми се пречкат нито насън, нито наяве.

Споделям аз тази моя кристална мисъл и все не срещам поддръжници.

До вчера.

Най-после си намерих съратник и то не къде да е, ами баш в центъра на София.

Бравос!

Имало значи и мислещи хора.

Ура!

Не съм сам, подкрепата е явно изразена.

Ха сега, опонирайте ми!

 

 image


Благодаря на приятелката
nicodima за идеята и за снимката! :)))




Гласувай:
69



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goby3 - :)
19.07.2011 14:31
Разсмя ме - явно съм мъж! :)))))))))
цитирай
2. rossi9 - :)))
19.07.2011 14:32
Смехорийка!
цитирай
3. syrmaepon - М-д-а-а не е ясно
19.07.2011 14:32
в какво се състои ликвидацията от снимката ))) но ако става въпрос за цени фалита най-вече на родителите е сигурен
цитирай
4. babaelenica - 1. goby3 - Ха, така)
19.07.2011 14:34
Изваждам всичко мъжко на показ.
Явно съм способна.
:)))
цитирай
5. babaelenica - 2. rossi9 - :))) Смехорийка!
19.07.2011 14:35
Да не ме караш да се напъвам в тези жеги?
Че то си е равносилно на смърт!
:)))
цитирай
6. babaelenica - 3. syrmaepon - Много си е ясно, начи :)))
19.07.2011 14:38
syrmaepon написа:
М-д-а-а не е ясно, в какво се състои ликвидацията от снимката ))) но ако става въпрос за цени, фалита най-вече на родителите е сигурен

А за по-недосетливите съм го описала от името на Ваньо Колев.
:)))
цитирай
7. nicodima - За пояснение на незнаещите - снимката е от мой стар постинг!
19.07.2011 14:47
Тъй като явно не мога да избягам от вродената си дарба да се втренчвам в житейските подробности, в един от редките дни, когато бях отделила свободно време, се разхождах по "Пиротска" и надписът ми се наби в очите. Снимах го начаса, толкова смешен ми се видя!
Хелън, тя идеята си е твоя, иначе вдъхновението в нашите времена може отвсякъде да те зашлеви : ))...
Иначе малките изнудвачи нямат равни на себе си... Синът ми, който има сериозен капитал от събрани дневни пари през годината онзи ден ми каза: "Дай ми още 500 лв. да СИ купя лаптоп, ще го ползваме 50:50" : )... Практически МОЯТ лаптоп!
Поздрави!
цитирай
8. mirogankov - Това е то,уж хумор а..да ама не!
19.07.2011 14:52
под формата на смешка често се казват някой дразнещи истини;)
както във вицовете -смеем се че на някой жена му му сложила рога като комините на Теца,-да ама не нашата нали?Смеем се на чуждата беда.
Всичко ни е смешничко когато не се случва на нас...абе какво се обеснявам и аз,преди бях написал Манифест на егоиста,жалко че го изтрих беше толкова смешен -ама за мен си-хахаха
и да призная правя паралел и с жената(като мъж де) и тя е обичана от нас мъжете както децата ни ..необходимото зло ...ето такива сбъркани сем хората,а дори не се очудваме на противоречията си...
Обжичам децата,обичам и животните...и все пак всичко написано от теб е вярно ,да вярно е но точно затова сигурно ги харесваме,а?както кучето си обича и най дебелата бълха на опашката си -щот си е негова...
много бе хубав и слилен постинга ти-признавам го,ти си била голяма работа бре!!(и помисли над това което ти написах на едно друго място,не се изнизвай...ше ли игра нашето момче цар или да?)
цитирай
9. babaelenica - 7. nicodima - Не мога да се въздържа да благодаря още един път :))
19.07.2011 14:53
Ти направо ми навря в очите темата, след като изпрати линка.)
Надявам се и други читатели да споделят за техни преживелици.
:)))
цитирай
10. babaelenica - 8. mirogankov - Това е то, уж хумор а... да, ама не!
19.07.2011 15:02
Мисля си, че понякога е добре да се казват истини, под формата на шега.
Казват, че висотата на подобен изказ е достигнала върховете си по времето на социализЪма.
Защо да не се възползваме от натрупания опит?
А ти няма ли да разкажеш някоя лично преживяна случка!?
:)))
цитирай
11. mirogankov - Да бе да..беда...да бе да си е чисто не бе не...което си е да-уф ще спрЪ!
19.07.2011 15:13
babaelenica написа:
Мисля си, че понякога е добре да се казват истини, под формата на шега.
Казват, че висотата на подобен изказ е достигнала върховете си по времето на социализЪма.
Защо да не се възползваме от натрупания опит?
А ти няма ли да разкажеш някоя лично преживяна случка!?
:)))

Случка и се дощяло да разкажа ааааааааааа куче ти?
А не щеш ли да дойда дибидюс гол на Централна гара да метам маанета и да събирам стотинки в шапката си един вид дарения за фондацията ти -хихихих
да ти дам ключа дет си държа парите и шифъра на касите дето са ми колекциите от римски монети ,ако трябва да даря един дял от полукълбата на мозъка си и без това не използавм всички ,направо си е разхищение-хахахаха
Ама аре нема...друг път дето казва един мой герой че бързам за семедаряване-михихих
Мила ти моя маймунке ,спасявам се бате че да довърша картината днес най после-утре пак ще си играйкаме честна геройска,вярвай в мен,както се казва когато нямаш какво да правиш-просто го направи:):)Мяу
цитирай
12. tili - хахаха:))))))))))))))
19.07.2011 15:14
Ами то си е ликвидация ако си докараш детето в тия китайски дрешки, боядисани с отровни бои! Горките шаренки дечица:)

Стари историйки колкото искаш. Например: Созопол, късен следобед. Всички дневни дейности вече са приключили. Предстои мързелива лятна вечер. Компанията е на Пъци бар. Ама стария - когато Пъци си беше още жив и снаха му не беше кметица:) Той още и снаха нямаше май.Пием каквото пием и около нас препускат сладки дребосъци с червени бузки и очички, защото цял ден са се гмуркали из морето и ги е пекло слънцето. Предполага се, че са уморени и те, горките. Как не! Никога не сядат около нас поне на тротоара и да си пият нещо там... Не! "Дай два лева, че долу има едни сладоледи, отиваме на пристанището да..., ще ходим ли на кино тази вечер..." Няма край! По едно време откриха някакви пукала с конфети в книжарницата на ъгъла. Поне ги пукаха пред очите ни и не се безпокоях къде точно ще отидат и какво ще направят.Да, ама едно уиски от 4лв ставаше 10, защото пустите му конфети се разпръсваха за миг и после се купува нов фишек:)))
И какво ли не бих дала да ми се върнат точно тези "досадни" дечица!
цитирай
13. babaelenica - 11. mirogankov - Тва, с гарата си е направо идея :)))
19.07.2011 15:19
Само да ми стане ясно, паричките дето шъ ги събираш - за ликвидацията на дечицата ли шъ отидат?
:)))
цитирай
14. babaelenica - 12. tili - Аз пък какво си помислих :))
19.07.2011 15:21
Като написа, че уискито е 4 лв. и ставало 10, реших, че конфетите падали в чашите, та е трябвало да завторите и затретите.
:)))
цитирай
15. mirogankov - Е,щом трябва да помагаме;)
19.07.2011 15:29
babaelenica написа:
Само да ми стане ясно, паричките дето шъ ги събираш - за ликвидацията на дечицата ли шъ отидат?
:)))

историята е следната върви един мой приятел по улица във Варна и зад него майка с момченце ,което подтичква и се опитва да дръпне портфейла от задния джоб на Ванката,но той е стара лисица не може така да го обрат лесно,хваща ръчичката и процежда през зъби -А мога ли ти е'а майката аз на тебе купилдаченце мръсно?-незабелязал че тя ги настига и го е чула !
При което майката се изравнява с него и казва ,-ха така,ха така скарай му се ,откакто баща му е в командировка не се спря с глупостите щего дам в детската градина към хотела и ще си почивам в 113 стая:)...той Ванката че обича да послъгва за подвизите си така си е но....мен ми звучи като виц направо:):):)
цитирай
16. анонимен - Бабет, то за децата е ясно, ама има и още едно решение:
19.07.2011 15:30
- Докторе какво ще кажете за заболяването ми?
- Трябва да се изчака седмица.
- А после?
- После - погребение...
цитирай
17. babaelenica - 15. mirogankov - Голям отдих е настъпил в стая 113 :)))
19.07.2011 15:32
Чак сега вдянах, защо "онези" стаи в хотелите ги наричат "стаи за почивка"
Ха-ха-ха
:)))
цитирай
18. babaelenica - 16. nikstan - Тфа решение към кого е отправено? :))
19.07.2011 15:34
Виж ся, за ликвидация на дечица си говорим, не за баби.
:)))
цитирай
19. ivankalilova - О, не. . . . . . . аз май се поизплаших. . ...
19.07.2011 15:48
О, не .......аз май се поизплаших......
:))))))))))))))))
цитирай
20. babaelenica - 19. ivankalilova - От кво се поизплаши? :))
19.07.2011 15:51
Страх те е да се присъединиш към Ванката тук и пред всички?
А иначе тайно да обмисляш всякакви начини за ликвидация.
:)))
цитирай
21. анонимен - Е все от някъде трябва да се почне за да остане "средната класа" не е ли така???
19.07.2011 16:19
babaelenica написа:
Виж ся, за ликвидация на дечица си говорим, не за баби.
:)))

цитирай
22. gita969 - Моята баба викаше
19.07.2011 16:27
" С деца на баня да идеш сапуна ще ти изядат"
Ама, приятелко то си е цикличност. Като се сетя аз каква мародерка съм била и колко приоми съм ползвала да мине номера и как майка ми ми викаше: "Там дето ти си тръгнала аз отдавна съм минала"))))) На моето детство по - скромни бяха времената, нямаше такъв избор, а сега трябва да работиш цар само за част от рекламите по детските канали, а това..... сладоледа не се брои.
Внучката ми точно преди малко ме манипулираше по тела. На 5 годинки е. " Гита сънувах една голяма змия дето изпълзя от една дупка и , за да забравя страшния сън искам таралеж, ама истински" Казвам й " Съня не е истина, защо ти е истински таралеж" А тя ми отговаря; " Гита, пак се правиш, че не разбираш. Помисли малко." Майка й й грабна тела от ръката и разговора си остана недовършен, но представете си , дали щеше да получи таралеж......
цитирай
23. marissa3011 - Това,че не ги харесвате не значи ,че трябва да ги трепете ;)
19.07.2011 16:30
"Разбирате ме нали, защо искам да изтребя тази гнусна част от човечеството?".
Не ,аз не Ви разбирам :)))
Всеки има нещо ,което не обича или харесва,но не сме тръгнали да се трепем по улиците...
Това е лично мнение,не искам да споря или както Вие сте се изразили да Ви опонирам!
/ПламсСс/
цитирай
24. hristo27 - Бабет, весело и при теб, все ти хр...
19.07.2011 16:40
Бабет, весело и при теб, все ти хрумва нещо щуро!
цитирай
25. babaelenica - 21. nikstan - Знаех си, че действаш под прикритие :)))
19.07.2011 16:42
Първо дечицата, после старците и накрая стерилното средно поколение.
Ха-ха-ха
:)))
цитирай
26. babaelenica - 22. gita969 - Хех :)))
19.07.2011 16:43
Хареса ми историята с таралежа.
Може ли някой да ми обясни, дали не са вродени тези манипулативни способности у децата?
:)
цитирай
27. babaelenica - 23. marissa3011 - Докторите са големи гадове :))
19.07.2011 16:45
Все си мислех, че оперират херния, бял/черен дроб и всякакви карантии, за които се сещате.
Оказа се, че...
А бе, сещайте се!
:)))
цитирай
28. babaelenica - 24. hristo27 - Ами ти, с твоите смешки? :)))
19.07.2011 16:47
Толкова не ти се откъсна из-под-над-вътре и навсякъде от клавиатурата някоя по-засукана история...
Бива ли така?
:)))
цитирай
29. vostroto - Лелей:))))))))) Ели!?
19.07.2011 16:56
Това да не е твоят магазин!?:))))))))
Шегичка:) Знам, сетих се за тази снимка в блога на Никодима - мисля, че миналата година я публикува:)
Този надпис така като го гледам може да е измислен от някой съвременен журналиС:)))
Може би този, дето отрази убийството в Борисовата градина... На него ми мяза - същия стил...:)
Поздрави!:)))
цитирай
30. babaelenica - 29. vostroto - Аха, за мерните единици? :)))
19.07.2011 17:13
Тоя журналиС, шъ требе да се е клонирал.
Толкова начесто срещам произведенията му, че ми пресъхна гърлото.
Ай ся, няма да раздувам от какво.
:))))
цитирай
31. scarlety - Meн
19.07.2011 17:43
пък нещо не ме разсмя тая история,ами направо ме натъжи:)) Моите"изнудвачи" са вече попорастнали и чувствам нужда някой да ме тормози,да ми се потръшка и да ми се поглези:))) Сещам се сега как синът ми,някъде в горните класове,когато все още дечицата от забавачката нямаха GSM-чета,със сладки приказки ме придума да си купя един по-скъпичък телефон,пък той да вземе моя стар:) Нататък,мисля,че ще се досетиш,Ели кой телефон,в чии ръчички отиде:))) Не че не го знаех от самото начало,де:) Пък ако ще правим ликвидации,да вземем преди детските да направим някои по-наложителни:)))
цитирай
32. vishnichka - Добре, че Ванчо се е спрял само до децата,
19.07.2011 17:49
иначе ще ликвидира целия свят... и като остане сам, ще се самонамрази така, че накрая ще се самоужили...
А ако смениш знака на омразата (с този на любовта) във формулата на възпитанието, ще се сдобиеш с решението за най-разглезеното дете, което може човек да си представи.То, разбира се, няма да има и грам вина за това...
Понеже не сте дали линк, на Никодима благодарности за обяснението!:)
цитирай
33. wonder - Да ти имам провокативните заглавия! ;)))
19.07.2011 18:05
Сигурна съм, че и останалото ще ми хареса, поради което ще се върна до го допрочета със запазено право да се изкажа без преамбюл.
цитирай
34. babaelenica - 31. scarlety - Телефонно изнудване, така да се каже :))
19.07.2011 18:28
И твоята история ми хареса.
Когато децата ти имат вече свои, бързо ще получиш, каквото ти липсва сега.
Не съм се замисляла още за последователност в ликвидациите, но да, май има доста какво да се свърши.
:)))))
цитирай
35. babaelenica - 32. vishnichka - Съобразителен е Ванчо :)))
19.07.2011 18:34
Знае кой ще окаже най-малко съпротивление.
И не си права - дала съм линк към никодима, но е с малки буквички под снимката.
По-нататък от обясненията всичко става ясно.
Виж, изпитвам известни затруднения да сменя знака.
Но всяко нещо с времето си.
:)))
цитирай
36. babaelenica - 33. wonder - Да ти имам провокативните заглавия! ;)))
19.07.2011 18:36
Ми кво да правя аз, горкана.)
Обещавам - без ред и преамбюл!
Идвай!
:)))))
цитирай
37. vishnichka - А, да, видях, отивам...
19.07.2011 18:49
:)
цитирай
38. katan - Заглавието е подвеждащо:)))!
19.07.2011 19:17
Ама така, извън контекста тази ЛИКВИДАЦИЯ звучи зловещо.
Иначе на много неща може да се акцентува:).
цитирай
39. babaelenica - 38. katan - Хе-хе :)))
19.07.2011 19:22
Теб не мога да заблудя.
Ти вникваш и под повърхността.
Ще има ли случка и от теб?
:)
цитирай
40. sestra - Помня този постинг на Никодима,
19.07.2011 19:35
развесели и тогава много. А в отговор на твоя днес, Бабаеленице, бих казала: има ли по-подходящ повод да напомним максимата "Дръж приятелите си близо, а омразните си врагове - още по-близо: :)
цитирай
41. karaiany - Хелен, дарлинг, май остаряваш. . . . ...
19.07.2011 19:45
Хелен , дарлинг , май остаряваш....
Аз пък нищо не мога да откажа на моята най-малка палавница , тя ме върти на малкия си пръст , а е само на 5 години. Просто си стоя отстрани и и наблюдавам хитрините и Правя се , че нищо не разбирам, а тя мнoгo добре знае , че не мога да и откажа и смело иска. Всеки ме обвинява , че греша , а аз егоистично се наслаждавам на малките и радости ...не съм съгласен с термините "глезене " и подобните им.Аз твърдо вярвам , че чрез играчките децата изучават света от неговата най-светла страна. Не е нужно да им показваме света в неговите най-тъмни краски толкова рано. В този свят има много тъмни хора , които ще успеят да го сторят рано или късно. Детството е може би най-светлият ни период в живота и нека го задържим за по-дълго време ! :)))
цитирай
42. babaelenica - 40. sestra - Особено, ако "враговете" са деца, нали? )
19.07.2011 19:48
Радвам се, че си разбрала "посланието".
:)))
цитирай
43. babaelenica - 41. karaiany - По-млада няма да ставам, я :)))
19.07.2011 19:53
Ако това е твоят прочит, мога само да се усмихна.)
Виждам - сам признаваш, че ти вадят душичката с памук и не само това, но драговолно се оставяш да бъдеш манипулиран.
Дали не е време да кажа, че идеята ми дойде от снимката, където някакви малоумници са поставили надпис "ДЕТСКА ЛИКВИДАЦИЯ".
Останалото е авторова измислица, която не е съвсем лишена от основание, признай си.
:)))))
цитирай
44. becksss - Бахмааму!
19.07.2011 19:58
Наистина си помислих, че искаш да изтребеш дечурлигата, докато не видях снимката!
:)))))))))))))))
цитирай
45. babaelenica - 44. becksss - Е, причината е ясна :)))
19.07.2011 20:02
Другото аз в теб първоначално е надделяло, но добре, че си се освестил.
:)))

цитирай
46. becksss - babaelenica
19.07.2011 20:07
babaelenica написа:
Другото аз в теб първоначално е надделяло, но добре, че си се освестил.
:)))



Не схванах, ама... карай. Нали знаеш, че съм леко първичен и тъпичък. :))))))
цитирай
47. babaelenica - 46. becksss
19.07.2011 20:08
Поне да беше разказал някоя история за дете.)))
цитирай
48. yotovich - С огромно изумление забелязвам, че тази баба още пише тук.
19.07.2011 20:17
Препоръчвам й един отличен геронтолог, мой любовник, който да й обясни, че не трябва да се излага така.
Само един постинг до нейния е по-смешен - някаква дама си мисли, че е написала стих, а то - изпаднал от магазин Чико биберон, забравих й името.
Бабо, кога ще идем на лекар?
цитирай
49. babaelenica - 48. yotovich - Само с придружител! :)))
19.07.2011 20:19
Никъде не отивам без придружител, синко.
А този твой приятел, случайно да е оперирал чувството ти за хумор?
:)))
цитирай
50. yotovich - Не,баб.
19.07.2011 20:26
Напротив, иска да ми го слага в специална банка и да го прелива на лишени от чувство за хумор.
Твоето чувство за хумор в ред ли е?
цитирай
51. babaelenica - 50. yotovich - Хах :)))
19.07.2011 20:28
Наскоро ми преляха от твоята банка, шъ требе и моето да се е подобрило.
:)))
цитирай
52. yotovich - Аз впрочем това проверявам
19.07.2011 20:29
по молба на доктора. Вярно, че си го прихванала. Ти си баба герой!
цитирай
53. yotovich - Квооооо?
19.07.2011 20:32
Не съм синко, а дъще, дърто!
цитирай
54. babaelenica - 53. yotovich - Квооооо?
19.07.2011 20:34
Нали проверяваше чувството за хумор, а не диоптрите?
:)))
цитирай
55. yotovich - Да, но се нуждаеш от добър офталмолог - пердето ти е много гъсто.
19.07.2011 20:38
Не виждаш , че съм истинска дама - умна и секси!
Аз съм Вера Йотович от Крива паланка.
цитирай
56. karaiany - Ако това е твоят прочит, мога само да ...
19.07.2011 20:38
babaelenica написа:
Ако това е твоят прочит, мога само да се усмихна.)
Виждам - сам признаваш, че ти вадят душичката с памук и не само това, но драговолно се оставяш да бъдеш манипулиран.
Дали не е време да кажа, че идеята ми дойде от снимката, където някакви малоумници са поставили надпис "ДЕТСКА ЛИКВИДАЦИЯ".
Останалото е авторова измислица, която не е съвсем лишена от основание, признай си.
:)))))


Да бе , да...:))) , ама сме млади отвътре , нали така ? )))... четох преамбюла (дойде от wonder:)))) и предисторията с никодима и снимката....
Трябва да ти кажа , че съм напълно съгласен с твойта ликвидация , когато говорим за онези не вече деца , които искат лаптоп , или кола или дори по-големи неща...:)))
нужна е пълна ликвидация -казвам ти !Познавам наистина трагични случаи , ама де , де...тези деца ти вадят душата не с памук , а с клещи ...никога не го позволих на моите и те го знаят добре. И съм доволен за това, истина ти казвам ! :)
цитирай
57. babaelenica - 55. yotovich - Верочка, ти сваляш ли ме? :)))
19.07.2011 20:43
Тези данни, дето ги даваш за себе си, натам избиват, май.
Ще видиш ти, като разкажа на геронтолога, че от дългото общуване с него си се превърнала в геронтофил.
:)))
цитирай
58. wasteland - Като бях малък си имах трик за авт...
19.07.2011 20:45
Като бях малък си имах трик за автобуса... Качим ли се и надувах гайдата и колкото и да беше пълен - все някой ставаше, за да седнем :)
цитирай
59. babaelenica - 56. karaiany - Ще се настървиш ти, още малко ти трябва :)))
19.07.2011 20:45
Ако знаеш как се заливам от смях, много весело ми стана.
Толкова ми е приятно да се задявам с приятели и непознати.
:)))
цитирай
60. kleopatrasv - Децата са най-голямото ни богат...
19.07.2011 20:47
Децата са най-голямото ни богатство. Нека им се радваме от сърце и да си ги глезим колкото си поискаме. Когато станат големи нека разберат, че няма забранени неща- има само добри и лоши ситуации. Нека ги научим да могат да правят сами своя избор, за да се чувсгват удовлетворени от стореното. Понякога грешим, повякога и те грешат, но после си вадят сами поуката и си правят равносметката. Така ще са готови за живота.
Бъди им приятел, не родител. Бъди до тях в трудни и радостни моменти, а животът е само един миг от вечността. Да му се насладим до края!

/ Извинявай, но напоследък разполагам с много малко време за блога..но в свободното си време винаги ти следя постовете. Приятна вечер!/
цитирай
61. babaelenica - 58. wasteland - Супер!
19.07.2011 20:51
Мисля си, какво ли ще се случи, ако сега и аз надуя гайдата?
Може някой по-така господин да ми предложи да седна в скута му?
Ех, момински мечти...
:)))
цитирай
62. wasteland - 61. babaelenica - ако това пред и...
19.07.2011 21:00
61.babaelenica - ако това пред името ти са годините ти - бих те посъветвал първо да седнеш, после да ревеш ;)
Все пак не трябва да предупреждаваш за намеренията си ;)
цитирай
63. yotovich - Бабушка дорогая,
19.07.2011 21:02
не те свалям. Аз просто си говоря с теб. Ты очень хорошая бабушка.
цитирай
64. balgarski7vinarki - moje bi usheshtash kvotata za malkite vampiri
19.07.2011 21:15
Ti si sens .
цитирай
65. ddiaries - дамммм
19.07.2011 21:24
без майтап- има и такива болни мозъци...а това за неграмотността е друга работа:)

Поздрави, Елии:)
цитирай
66. tomov8 - Добрата новина
19.07.2011 21:27
Добрата новина е че такъв урод като теб няма да остави поколение:))))
цитирай
67. helios - Бабче, привет!:)
19.07.2011 21:38
И аз се подведох в началото, но после се освестих.:))
Майсторица си ми ти, обичам да идвам при теб.
Поздрави и дет съ казва цун, гуш итн., ей т'ва цунките бяха голяма мода по едно време в блога:))))
цитирай
68. mt46 - Провокативно разказче, Хелън! :))
19.07.2011 22:19
Аз бих го озаглавил "Ликвидаторът на деца"... Мисля, че героят ти би могъл да разкаже накратко за детството си /навярно е бил измъчван, лишаван.../, за да бъде мотивирана омразата му към децата...
Понеже сме в криза - таз година Лап, догодина Лап-топ... :)))
цитирай
69. bigbro - Поздрави!
19.07.2011 22:25
Текста съдържа много точен и верен анализ на начините за издигане на начинаещи индивиди, уф, че изречение...
Върти ми се една мисла в главата.... да пуснеш replace на "децата" с "политиците"...
цитирай
70. babaelenica - 60. kleopatrasv - Добре си казала за някои деца :))
19.07.2011 22:37
За други обаче, трябва да наденем железни доспехи.
:)))

62. wasteland - Благодаря за съветите.
Ще се възползвам.
:)))
цитирай
71. babaelenica - 63. yotovich - Хорошая, значит :))
19.07.2011 22:40
Ще ми се да съм такава, а дано!
:)))

64. balgarski7vinarki - Браво! Така си е !
:)))
цитирай
72. babaelenica - 65. ddiaries - Опитах да се настаня по средата :)))
19.07.2011 22:42
Но ми беше еднакво неудобно, повярвай.
:)))

66. tomov8 - В грешка си, мой човек.
:)))
цитирай
73. babaelenica - 67. helios - За къде без теб, Слънчице? )
19.07.2011 22:46
Отскоро съм тук и не зная предишните прегръдки, но май не са много по-различни от сегашните.
:)))

68. mt46 - Хе-хе, първоначално точно такава мисъл ми се завъртя, да опиша преживелиците на Ванчо. После си казах, че за едното забавление да структурирам дълбочинно герой си е чиста загуба на време. Нека да е плосък, важното е в каква посока ще провокира.
:)))
цитирай
74. babaelenica - 69. bigbro - Поздрави!
19.07.2011 22:49
Не е лоша идеята ти, но защо да се хабя?
Всеки може сам да постави омразния нему политик на мястото на малък тиранин и после да гледа продължително време надписа върху витрината на магазина.
:)))))
цитирай
75. dorichela - ХАхахахахаха, да ликвидираме д...
19.07.2011 23:06
ХАхахахахаха, да ликвидираме дяцата!!! :)
цитирай
76. pti4kata - hahaha
20.07.2011 00:06
hahaha
цитирай
77. balkanian - всъщност,
20.07.2011 00:17
голяматат изненада след като отмине детският "терор" е когато установиш, че са копирали най-съкровените черти от собствения ти светоглед и характер.
цитирай
78. tutankhamon661 - babaelenica
20.07.2011 08:11
Щом и магазин има, значи сериозно се гледа на ликвидацията.
Предлагам да не подценяваме този тип, иначе може да ни изненада.
цитирай
79. kite333 - Хелън, четях,възмущението и недоумението
20.07.2011 08:21
ми растеше,продължавах да чета и докато го правех едновременно с това си мислех как да отговоря хем да не е много рязко и прибързано(това ми е патент :)) и хем да изискам отговори от теб- как е възможно,точно ти...и.......
Слава богу стигнах до края и си въздъхнах облекчено ....ох то ми било провокацийка,игра на думи и закачка от твоя страна.
Леко ме разлюля да знаеш :))))
цитирай
80. babaelenica - 75. dorichela - Смешно ли ти е? :)))
20.07.2011 10:25
И те са ликвидна стока.
:)))

76. pti4kata - Долетя и отлетя...
Птица, какво да я правиш.
:)))
цитирай
81. babaelenica - 77. balkanian - За мен не е изненада.)
20.07.2011 10:28
Добре си схванал идеята, браво!
:)))

78. tutankhamon661 - Фараоне, лирическите герои в повечето случаи изненадват.
:)))
цитирай
82. babaelenica - 79. kite333 - Толкова съм те втрещила,
20.07.2011 10:30
че си пропуснала да споделиш някоя случка от богатото ти ежедневие.
Я, бързо напиши!
Радвам се, че пак те изненадах, ха-ха.
:)))
цитирай
83. kite333 - Ще споделя
20.07.2011 10:52
и ще уплаша всички бъдещи желаещи кандидат- родители,които ще се затичат да основат партия начело с Ванчо Колев ...
И ще ликвидират, ликвидират ....
Ама и ние как едни други взаимно се подканяме,има глад за писания май,
което е хубаво де:))
цитирай
84. анонимен - бабо, героят нали си ти,
20.07.2011 11:02
но само се правиш, че не си? ти всъщност си дядо, нали?
цитирай
85. ametist - Хахаххаха ;))
20.07.2011 11:13
Няма значение къде де развива действието. Мама е купила на детето баничка, а то муе, чак извара фърчи. Момченцето е от тези, дето е по-лесно да ги прескочиш отколкото заобиколиш, но пък е на мама душичката. С пълна уста душичката мънка нещо и след като сведе до три трохи и мазна амбалажна хартия, баничката, фъфкайки подхвана
-мамооо, купи ми киффффла, маа
Мама, видимо притеснена, защото кифладжията подвиква, го сръчква
- Тихо, маменце.
- Мааааа, майко маааа, купи ми кифФфлааа мъъ- опъва гайдата душко, та чак бузите скърцат и създават усещането за разпукване
- Емилчоо, Милинко, не е възпитано така, тихо-тихооо,- оправяйки косичката приканва мама към мир
И така поне 5-6 пъти се увещават Емчо Мамин и Мама Душкова, до момента, в който милата жена не издържа и го плясна зад врата. В този момент Дундьо, изкара погледа на комиксов герой, очите му се изцъклиха с пекинесов ефек и с възможно най фъфлещата нотка в устата изфърфори:
- ПРОФТАЧКА!!!

А, на мен ми остана гледката и спомена като снимката на Никодима и товоята неопровержима констатация ;)))
Изпечени манипулатори, кроячи на всякакви модели шапки, но пък и най-сладките душковци, така не ми се иска да порастват...

Здрасти, дай пари за пасти*
цитирай
86. namaleniya - браво
20.07.2011 11:13
да си жив и здрав все пак.
цитирай
87. pevetsa - Направо ме утрепа и мен. . . абе тия ...
20.07.2011 11:13
Направо ме утрепа и мен ... абе тия нямат ли нещо и за жените :))))
цитирай
88. babaelenica - 83. kite333 - Страхливците не правят деца :)))
20.07.2011 11:30
Виж - партия могат да основат.
Да се скрият зад групата и да се опитат да движат конците.
:)))

84. trynka - Ласкаеш ме, но не искам простатата да ме алармира и да се чудя с какво да вдигам самолета.
:)))
цитирай
89. babaelenica - 85. ametist - Мое виолетово, неопиянено, силициево диоксидче :)))
20.07.2011 11:36
Сякаш го видях този Емилчо, с пълната уста, да фъфли.
Доста образно си го описала, хе-хе, развеселих се.
:)))

86. namaleniya - Благодаря, жив и здрав!
И ако направиш все пак едно намаление, ще се върнеш при истинската ми женска същност.
:)))
цитирай
90. babaelenica - 87. pevetsa - Ха, изненада ме! :)))
20.07.2011 11:39
Точно ти да го кажеш, с твоята пословична любов към жените...
Но, хората се променят.
Всеки ден се убеждавам в това.
:)))
цитирай
91. анонимен - Лидия погажда се на майка си и на
20.07.2011 12:47
нас всички номера, които тя ни спретваше, когато беше малка. ))))
цитирай
92. magicktarot - Привет, Еленице! Нямам много време, но само ще кажа:
20.07.2011 12:55
Супер яко!:))))) И аз имам един постинг с едно билбордче - рекламка, пусках го преди няколко месеца:

http://magicktarot.blog.bg/zabavlenie/2011/01/23/opitai-noviia-vkus-na-quot-goliia-quot.672382

Поздрави!:)
цитирай
93. kass - babaelenica
20.07.2011 13:22
Абсолютно същото разправяше и бащата на моя син преди да стане родител.... "Няма да го търпя това", "Ще го претрепя от бой" и други подобни, но щом хлапето проплака и той заплака с него :)....
От тогава насам всики други са виновни само не и малкият...
Поздрави, много забавно!
цитирай
94. rummi - в интерес на истината,
20.07.2011 14:02
в БГ-то масово децата да необичани, особено ако се абстрахираме от думите и се взрем в делата.

снимката е уникална!
цитирай
95. babaelenica - 91. parasol - Ха-ха, че на кого да прилича?
20.07.2011 14:14
На всички вас.
Едно, че наследствеността си казва думата, друго е и подражателството.
:)))

92. magicktarot - Соничка, през януари не съм била на тази територия, но сега имах възможността да погледна постинга ти и се смях ,и на изображението, и на коментарите.
Да живее голия!
:))))
цитирай
96. babaelenica - 93. kass - Хак му е, като се е предал толкова бързо :)))
20.07.2011 14:16
А казват, че мъжете са сурови..
:)))

94. rummi - Чак до масовост не ми се вярва да се е стигнало, но може ти да имаш някакви по-представителни данни от мен.
:)))
цитирай
97. vmir - Безупречно и неопровержимо!
20.07.2011 14:49
Отдавна подозирах, че е така. Трябва да подхванем работата по най-спешния начин. И без това моите порастнаха, можем да ги привлечем за съмишленици.
цитирай
98. babaelenica - 97. vmir - Да организирам ли кръгла маса?))
20.07.2011 14:59
Ще осъществя топлата връзка с Ванчо Колев, ще се курдисаме около масата, пък аз ще се правя на Артур.
И това ще бъде само началото!
Става ли? :)))
цитирай
99. razkazvachka - ХАхахахаха! Много находчиво...
20.07.2011 16:05
Пък до нас има детска градина - всяка сутрин към 9 часа стъклените врати се отварят и навън се понасят писъци и крясъци, сякаш банда лелки търчат след малките разбойници с по един сатър в ръка и крещят по тях, докато ги хванат и започнат да ги колят... добре че е жега, та ги прибират още в 11...

цитирай
100. elinora - Хахаха, Еленице,
20.07.2011 16:27
тоз закъсал магазин да не е собственост на Ванчо Колев случайно? :))))
Той един магазин не може да разработи завалията, пък после си го изкарва на дечурлигите! :))
цитирай
101. vmir - 98. babaelenica - 97. vmir - Да организирам ли кръгла маса?))
20.07.2011 17:21
babaelenica написа:
Ще осъществя топлата връзка с Ванчо Колев, ще се курдисаме около масата, пък аз ще се правя на Артур.
И това ще бъде само началото!
Става ли? :)))


Как не! Обожавам безупречните аргументации и рицарското изпълнение. Много е важно да се разберем кога ще правим чисто нови деца на майките им.
цитирай
102. mrazekoff - А сега де.....
20.07.2011 20:04
да се съглася ли с мнението на Ванчо Колев, или да намеря някакви причини за да му опонирам?
Ако се съглася с неговите думи ще вляза в коалиция със собственика на магазина за "детската ликвидация".
Ако пък не се съглася, ще си навлека гнева на Ванчо Колев (когото не познавам), но може би и на теб, като човек , който дава гластност на тези Ванчови откровения....
Прохлада в тези горещи дни ти пожелавам!!!!
цитирай
103. babaelenica - 99. razkazvachka - По-интересно е дали ги достигат? :)))
20.07.2011 22:35
Лелките със сатърите, де.
Но щом утихват по някое време, защо ли изобщо питам?
:)))

100. elinora - А неееееееее, Ванчо сериозно ли ти прилича на магазинер?
Хм, ние за лидер на партия го гласим, а ти пък...
Обидно е някак.
:)))))
цитирай
104. babaelenica - 101. vmir - Чакай, чакай малко! :)))
20.07.2011 22:40
Последното предложение не включва мен, нищо че ще съм крал Артур.
Това е само роля за маскарада.
Бил той и политически.
И един въпрос - ние ще ги ликвидираме ли тези гадинки, или ще ги възпроизвеждаме?
:)))))
цитирай
105. babaelenica - 102. mrazekoff - Ха, затрудних ли те? :)))
20.07.2011 22:42
Пред истинска дилема те изправих и май взе най-разумното решение.
Да живеят климатиците!
:)))))
цитирай
106. vmir - 104. babaelenica - 101. vmir - Чакай, чакай малко! :)))
20.07.2011 22:56
babaelenica написа:

И един въпрос - ние ще ги ликвидираме ли тези гадинки, или ще ги възпроизвеждаме?
:)))))


И двете, иначе ще свършат и няма да има какво да правиме. Не можем да си позволим да бездействаме, защото сме добросъвестни и отговорни.
цитирай
107. babaelenica - 106. vmir - Доста аргументирано ми звучи :)
20.07.2011 23:03
Не се бях замисляла, какво ще правим, като ги изтребим до крак.
Но дали ще можем да се справим, все пак?
Голяма армия ще се наложи да впрегнем, в това патриотично и богуугодно начинание.
(Тук не обяснявам кое именно.)
:)))
цитирай
108. vmir - 107. babaelenica
21.07.2011 00:45
babaelenica написа:
Доста аргументирано ми звучи. Не се бях замисляла, какво ще правим, като ги изтребим до крак.
Но дали ще можем да се справим, все пак?
Голяма армия ще се наложи да впрегнем, в това патриотично и богуугодно начинание.
(Тук не обяснявам кое именно.)
:)))


Разбира се, че ще се справим. Ще мобилизираме колкото си искаме. Обаче първо ще докажем научно, че изтреблението на малките дрисльовци е необходимо за светлото бъдеще на човечеството. После ще докажем още по-научно, че копеленцата са пречка за човешкото щастие. Накрая ще снимаме няколко интелектуалци как победоносно терминират сополанковци. Когато действието се асоциира с интелекта, разните му творчески съюзи сами ще ни потърсят, за да се присъединят към нас, а ние директно ще връчваме боздуганите...
цитирай
109. vishnichka - !
21.07.2011 07:44
както сте се понесли по вълната на фантазията и из дебрите на древните легенди и оръжия, като нищо ще спретнете продължение чудно...което трябва да се чете от хора с чувство за хумор.Очевидно не всички са такива, кой пък е сложил минуси на интересния постинг!:(

Ами езерната фея забравихте ли? Да даде Ескалибура на който трябва. Макар и наскоро да четох мнение, че най-вероятно Артур никога не го е употребявал, защото практически е бил непобедим...
цитирай
110. makont - "Ще те удуша, изрод такъв" - крещи една майка на детето си.
21.07.2011 10:00
Пред нашия блок има детска площадка и бънджи, знаеш ли колко често го чувам. Написаното от теб е другото аз на всеки от нас. Тогава, когато е крив, нервен, неразбран, кой е под ръка да го отнесе, естествено детето, недай си боже да има неблагоразумието да мрънка за нещо. Ами:"разкарай ми се от главата, сега имам работа", не е ли в стила на Ванчо. Това е страшната ликвидация на детската душица. Колко пъти всеки от нас, колкото и да е добър го е прилагал. А те са такива чисти създания, толкова красиви и сладки, да искащи, мрънкащи, но чаровни във всичко това. Ние ги правим такива и тяхната "ликвидация", всъщност е нашата "ликвидация", която не искаме да си признаем. Поздрав!
цитирай
111. babaelenica - 110. makont - Отлично! :))
21.07.2011 11:06
Това е прочитът, към който съм се стремяла.
Но дай ни възможност да продължим задявките и плановете по реализация на Ванчовите размисли.
:)))
цитирай
112. babaelenica - 108. vmir - Мммм дааа...
21.07.2011 11:07
Сценарият не звучи зле.
Но разреши ми да вмъкна някои корекции.
Нека първо докажем научно, че копеленцата са пречка за човешкото щастие.
Целият свят е луднал по щастие, вероятно това е най-дефицитната стока, поради което обосновката ще даде широка подкрепа за съхранение на ценния артикул.
След това идва светлото бъдеще.
Двете тези не си противоречат, без щастие е невъзможно светло бъдеще.
Може и да е възможно, но надали ще е светло.
Колебая се по въпроса с боздуганите.
Звучат ми архаично. Какво ще кажеш за лазерни и плазмени оръжия? Ефектни са и не създават поводи за угризения.
Какво говоря – при мащабна пропаганда, угризения надали ще се появят.
:)))
цитирай
113. babaelenica - 109. vishnichka - Ех, древните оръжия…
21.07.2011 11:12
Нека да сме в крак с времето. Виждаш новото ми предложение.
Всъщност съм отворена за всякакви хрумки, които биха допринесли за перфектното изпълнение на набелязаните цели.
Не съм далеч от мисълта, че на първо време изглежда, създаването на партия е наложително.
Поне на тези географски ширини.
:)))
цитирай
114. monaliza121 - Хай, Елени1
21.07.2011 12:15
Моето нещастно коментарче се е изгубило в навалицата, а?:)))))
Нищо, не е кой знае каква загуба.
Провокацията ти е супер, но малко рибка си наловила, хаха!:)))))
цитирай
115. mirogankov - Писмо на Ванчо до авторката,
21.07.2011 12:27
Какво бе моето ужасяване попадайки на споделените преди време на чашка и шегобийски мои теории през смях с баба миЕленица!
Въх,поолющвната стара чанта мачкан лак изтипосала моите възгледи някак панаирджийски като стара циганка мечкарка дето казва я сега Вълкано(мечката се казва така) покажи Бриджитката (Бриджит Бардо-някогашна актриса блян на нашенски онаняги вече понастоящем пенсионери )) как се въргаля по плажове на Кан на Ривиерата...при което медунята се чвеше по гъзягата и издава гърлени звуци на блаженно задовлство един вид прелъстява зрителите.
Малко се сви сърцето ми като на холадска жрица на любовта що за пръв път излиза на витрината и едър двуметров негър плюнчи пръсти броейки еврото за да и се метне в задния двор но понеже няма да стигне мястото да обесня всичко ще карам накратко!
Бабо ,чета коментарите на туканите блогняри и довечара като се прибера дома ще видиш как гълтачка на мечове лапа морков ГМО с размерн 23 санта баш като в оня филм Дълбоко гърло-,ти се приготви да ти ...тук нервната канонада не се чете защото не му е стигнала нагласата вследствие от афект и самоцензурираните му мисли и откровения
.........следва-(това за майтап -хахаха)
цитирай
116. vmir - 112. babaelenica - 108. vmir - Мммм дааа...
21.07.2011 12:37
babaelenica написа:

Какво говоря – при мащабна пропаганда, угризения надали ще се появят.
:)))


Ето с това трябва да започнем!!! После - ликвидация и възпроизводство. Може и селекция - ликвидираме 99 кресливи, а оставяме едно, което го мързи да си отвори устата, после правим същата селекция и с бебетата на селектнатите, и т. н. Накрая ще ни се раждат само бебета с вродено възпитание, които издържат на всичко без да гъкнат, а ние ще си гледаме кефа и ликвидацията.
цитирай
117. babaelenica - 114. monaliza121 - Хех :)))
21.07.2011 15:47
На мен на рибен пазар ми прилича, не зная как е с теб.
:)))
цитирай
118. babaelenica - 115. mirogankov - Ванчо, Ванчо!!!
21.07.2011 15:51
Нали искаше възгледите ти да придобият публичност?
А ти, Заек нещастен, писар на Ванчовите откровения до баба му - не ти се полага друго освен ГМО-морков.
Да се задавиш, дано!
:)))
цитирай
119. babaelenica - 116. vmir - Опасен експеримент)
21.07.2011 15:54
Провеждащите селекцията би трябвало практически да са безсмъртни, което автоматически ги превръща в богове.
цитирай
120. vishnichka - Имате моите почитания за новите идеи,
21.07.2011 16:03
още повече, че и дечурлигата си падат по лазерни мечове и божествени светкавици...
:)))
цитирай
121. babaelenica - 120. vishnichka - Колегата селекционер още не е потвърдил
21.07.2011 16:20
При детайлната разработка ще вземем предвид всички предложения, но трябва да съставим комисия по одобрението и приемането им.
:)
цитирай
122. vmir - 119. babaelenica,
22.07.2011 00:46
babaelenica написа:
Провеждащите селекцията би трябвало практически да са безсмъртни, което автоматически ги превръща в богове.


Ето как само това оправдава изцяло начинанието ни. Първо ще терминирам колегата Кушел, че той разбрал - недоразбрал, ще почне да ни обяснява, че нямало богове, а аз няма да имам време да го доизслушам.
цитирай
123. ametist - вижте к`во
22.07.2011 00:57
тая завера, която се сформирА, трЕбва да си ма и протоколчик.
Наемам се;)
След което, Приятели, Братя,Сестри, Чинки, Вуйни, Баджанаци и Съседе Войномир,
сметам така протоколирано да го оформим.
В последствие, по метода на дедукцията, стигаме до некое Министерство и подаваме при сесия Проекта ;)
Нема начин да не се включат с Кинти! Като е за изтребление се отпускат;)
Нали акцията си иска освен Човешки и Материален ресурс.
Дето се вика, да ударим и кьоравото ;)))
цитирай
124. babaelenica - Колега vmir, доброволке ametist,
22.07.2011 17:00
Не може повече да губим ценно време!
Разбирам, че вече трябва да сложим ред в организацията по терминирането.
Разбира се, трябва да има протоколчик, той и доверено лице.
Може да го насърчим (аметист, за теб иде реч, нищо че говоря в мъжки род - то е от уважение) да раздава седмично, или по-добре ежедневно премиални.
Освен това, протоколчикът ще има неприятното задължение да прави резервации в подходящи заведения, лишени от фолк натрапване.
Виждате как се опитвам да стегна редиците.
Моля давайте и вашите предложения, че се уморих да мисля.
:)))
цитирай
125. vmir - 124. babaelenica - Колега vmir, доброволке ametist,
22.07.2011 22:34
babaelenica написа:
Не може повече да губим ценно време!
Разбирам, че вече трябва да сложим ред в организацията по терминирането.
Разбира се, трябва да има протоколчик, той и доверено лице.
Може да го насърчим (аметист, за теб иде реч, нищо че говоря в мъжки род - то е от уважение) да раздава седмично, или по-добре ежедневно премиални.
Освен това, протоколчикът ще има неприятното задължение да прави резервации в подходящи заведения, лишени от фолк натрапване.
Виждате как се опитвам да стегна редиците.
Моля давайте и вашите предложения, че се уморих да мисля.
:)))


Бабо Еленице,
Радвам се на съпричастността на Аметист, защото ми е много добра и готина съседка, но дали за секретар – протоколчик на такова специфично начинание не трябва някое кораво копеле, което да не се огъва пред глезльовците? Иначе не ще и дума, че ще ми е драго да се видиме със съседката и да обсъдиме разните му там аспекти на изтреблението, ако й стиска.
цитирай
126. vesever - Ай, добри хора, недейте така! По...
22.07.2011 23:18
Ай, добри хора, недейте така! Показах снимката на дъщеря ми, която е на 10, и тя доста се облещи, милата :))
А текста не й дадох да прочете, защото би го приела на сериозно, пък е много чувствителна.
А аз обичам децатаааааа, и самата аз отказвам да порасна, само че изнудвам рафинирано, без тръшкане, интелигентно, изтънчено, ;)))
Поздрави от мен и хубави почивни дни!
цитирай
127. vmir - 126. vesever - Ай, добри хора, недейте така! По...
23.07.2011 01:03
vesever написа:
Ай, добри хора, недейте така! Показах снимката на дъщеря ми, която е на 10, и тя доста се облещи, милата :))
А текста не й дадох да прочете, защото би го приела на сериозно, пък е много чувствителна.
А аз обичам децатаааааа, и самата аз отказвам да порасна, само че изнудвам рафинирано, без тръшкане, интелигентно, изтънчено, ;)))
Поздрави от мен и хубави почивни дни!


А така, ама като отвори дума за изнудването, да ти кажа как аз отървавам безпомощните майчета по улиците от издевателствата на малките лигльовци - искам от тероризираното майче да ми даде отрочето си да го отведа със себе си. Когато госпожата започне да размисля върху настояването ми, аз я "успокоявам", че много обичам деца и с удоволствие си хапвам ревливите от тях, а тиранчето слуша внимателно и забравя какво е искало. Когато майка му го отвежда надалеч от мен, диването не ме изпуска от поглед, сигурно го е шубе да не ги застигна и да си го взема. Представям си колко добра му се вижда майка му в този момент.

Хубав уикенд!
цитирай
128. vesever - О, не, не бива така да се стресират ...
24.07.2011 18:00
О, не, не бива така да се стресират децата, в никакъв случай. В съзнанието им остават травми и страхове от подобни преживявания.
За да бъде едно дете "разлигавено", има причини и те винаги са у родителите. Липса на внимание, разбиране, обич...такива работи.
Така че, децата не са виновни, да мислим ние, родителите.
Уикендът изтече,
Новата седмица не е далече
...дано ви донесе хубави преживявания :)
цитирай
129. babaelenica - 128. vesever - Да разбирам ли, че отказваш???
24.07.2011 18:56
И няма да разчитаме на твоята подкрепа в организацията?
Колко жалко...
За нас, всеки един сподвижник е ценен.
:)))
цитирай
130. babaelenica - 125. и 127. vmir - Виж ся :)))
24.07.2011 19:00
Щом сте съседи, пристъпвай към действие по съседски.
Има доста подходи, описани в литературата.
А за дечицата и майките си описал само първия епизод.
Най-интересното си пропуснал.
Що така?
Какво се случва, когато ревльовците заспят и майките имат около два часа свободно време?
:)))
цитирай
131. vmir - 130. babaelenica,
25.07.2011 00:24
babaelenica написа:
Щом сте съседи, пристъпвай към действие по съседски.
Има доста подходи, описани в литературата.
А за дечицата и майките си описал само първия епизод.
Най-интересното си пропуснал.
Що така?
Какво се случва, когато ревльовците заспят и майките имат около два часа свободно време?
:)))


Ох, не съм всезнайко да знам какво им се случва на майките. Даже се запасих с литература да проучвам всичките актуални въпроси, ама и там не пишат. А пък събитията в Норвегия направо ме пречупиха...
цитирай
132. compassion - Чувството за хумор е спасението ни
25.07.2011 11:00
истината е прекалено жестока, затова на чувствителните не се дава да я видят, поне докато любовта не ги споходи ...
цитирай
133. vishnichka - От мен скромен принос,
25.07.2011 16:13
с един компилиран постинг по темата...
:)
цитирай
134. babaelenica - 131. vmir - Не очаквах такова пораженско настроение!!!
25.07.2011 18:24
Точно от теб - не!
Кой говореше, че са ни необходими корави копелета, които да не се огъват?
Ако толкова лесно се пречупваш, рискуваме да обречем каузата ни на провал!
:)))
цитирай
135. babaelenica - 132. compassion - Даааааа....
25.07.2011 18:26
Пък като се влюбят - се заслепяват съвсем и тогава настъпват други беди.
Но си права, че чувството за хумор спасява.
Понякога!
:)
цитирай
136. babaelenica - 133. vishnichka - Бързичко ще те преслушам :)))
25.07.2011 18:27
Да видим какво си сътворила по темата.
:)))
цитирай
137. vmir - 134. babaelenica - 131. vmir - Не очаквах такова пораженско настроение!!!
26.07.2011 08:48
babaelenica написа:
Точно от теб - не!
Кой говореше, че са ни необходими корави копелета, които да не се огъват?
Ако толкова лесно се пречупваш, рискуваме да обречем каузата ни на провал!
:)))


Да, да. А ти, като ми трепериш за "главицата на бебока" при Гоби, аз какво да кажа. Аз поне само се колебая, а ти направо ме караш да се чувствам предаден. Ето, виж как те излових и не си помисляй да отричаш:

http://goby3.blog.bg/drugi/2011/07/23/vij-tozi-klip-ako-ti-e-mil-jivota.788620
цитирай
138. babaelenica - 137. vmir - Следиш ме, а? :)))
26.07.2011 12:39
Масата ми се видя недостатъчно заоблена и се притесних да не пострада идеалния й ръб.
Ти не отклонявай темата, а кажи - проведе ли среща със съседката, че не се мяркала скоро наоколо.
:)))
цитирай
139. ametist - Ехоооо ! Щурец вика Щука ;))
26.07.2011 15:16
Чувате ли ме ;)))
Това е положението, ако искате доброволната ми отдаденост ще се наложи да търпите понякога дългосрочната ми немяркавост ;)

Но, да минем по същество.
Хел, отправеното ти предложение към Съседа Войномир е абсолютно резонно. Трябва да се мисли за майките. Затова Съдеде, спрете с това ядене на кисели краставички от 1.60 и доставете на фронтоваците нещо засукано ;))
Обаче, според моите никак не скромни наблюдения. Заплахата се крие в татковците.
Те като едни камикадзе ще се фърлят на барикадата. Ще грабнат първия жартиер и "айдеее нащееее". ;)))
Детското така им отива, нека не пренебрегваме този факт.
Войната може да бъде спечелена само ако планът за действие включва от кого да се предпазим.
Тактика му е майкЯта. Измислим ли защитата, подсигурим ли тила, после дълго ще ни прегръща Маняна на Копа Кабана.
Момичета, да започнем от татковците, знаете как, няма акъл да ви давам, нали?
таковата...аа...тъй де
цитирай
140. vesever - Ами аз. . . такова. . . нещо нямам в...
26.07.2011 19:07
Ами аз... такова...нещо нямам вашето весело настроение и ентусиазъм, та затуй ще се оттегля скромно...с ваше позволение :)))
цитирай
141. babaelenica - 139. Доброволке ametist - Хубаво обръщение :)))
26.07.2011 20:39
Къде са тези момичета. Не изпитват никаква необходимост, камо ли въпиюща да се запишат в корпуса.
Виждате ли, как и аз се обърках - веднъж произнасям организация, друг път партия, сега корпус...
Има нещо неправилно в обръщението към съседа - той не може да е Войномир - той ще да е Войнолюб, или поне така ми се иска на мен.
А Войнолюбите са наясно с тиловото осигуряване и няма нужда да е Дядова усуканица, може и на нещо друго усукано да се спрем.
Така де, фронтоваците не са хора придирчиви.)
Толкова за тила - сега за тактиката и защитата.
Защо ли ми се привижда една тиха, ама много тиха атака?
Първо трябва да маркираме таргета.
Татковците. Хмм. А какво ще върши Войнолюб?. Ще разхожда количките в това време и спокойно може да терминира?
Значи - което бебе първо заплаче - бам -той си знае натам.
И след това...
А бе - не трябва ли да спретнем общо събрание на организацията?
:)))
цитирай
142. babaelenica - 140. vesever - Сакън!!!
26.07.2011 20:41
vesever написа:
Ами аз... такова...нещо нямам вашето весело настроение и ентусиазъм, та затуй ще се оттегля скромно...с ваше позволение :)))

Ентусиазъм се придобива - ела на общото събрание и ще те заразим.
:)))
цитирай
143. kite333 - Организация ли ? Кой каза организация ? И татковци някакви ?
27.07.2011 08:06
Членове набирате ли ? Членски внос ? Я ме пишете пък после ще се разберем :)))
цитирай
144. vmir - 141. babaelenica,
27.07.2011 10:44
Всяко момиче, без изключение, ще трябва да премине индивидуално обучение при мен, за да го науча на изискванията. Виж например Аметист как стратегически започна да разсъждава само след няколко телефонни разговора...
цитирай
145. ametist - Хел, Корпус ми се хареса, хаххахa
27.07.2011 14:28
точно тиха атака, нещо като обгазяване с индийски пръчици, нещо като напалм от орхидеи с високочистотно съдържание на нивеа и етеричен керосин, ъъъъ нещо като, като нищо;)
И забеляза ли, Vesever, уж не съм, уж това, уж-онова, обаче е напипала нишка и свири по тънката струна- тревичка, поленце... небрежната красота и премрежения от спокойствие поглед... знае, знае тя ;)))

Съседе ВМ, ти съвсем по Джани Родари го подкара. Значи напредък има, разговорите по телефона са си оказали своето. Смелостта, с която подходи бе трогателна, след предупредителните ми изстрели, изписващи "ако ти е мил живота". Впрегна науката в помощ на пожорогасенето. Повече такива татковци, повече фойерверки в редиците на агресорите!!!
Но моля, не влизай в заблуждение, че яхваме ей сега Вилхем Хауф и Сюрезената ти е в кърпа вързана. Айде нека си имаме козируването, така да се кажжже. По- горе се изфърфорих к`во следва след баницата. Мрънкаж за киффффлъ;) Затова, рулни се и огледай следите, които Хел е оставила. Ние не сме придирчиви, достатъчно ни е поръсване с "Кихни сладко".
А, използвам и случая да ти стисна другарската ръка по повод ЧРД-то на твоето голямо диване, което за теб никога няма да порастне;) Смелост, не се огъвай пред метаморфозите на процеса с израстването. Това е долна инсинуация и подла мистификация. Трябваш ни тук и сега !!
Баси, кво ми става, няма значение, заразила съм се с патетика. Още малко и аха, чувствувам прилив на мерена реч по пасифика си. Ако трябва ше дигна платната и завия с руля и в тая посока, само да е в полза на блоговосъседската дружба и детерминирането на враг нъмбър оне;)))
Днес не се трая от лозунгуване и преповдигнатост, туй ще да е от силата на внушение и радостта, че Kite спомена за Членски внос, както и разбира се желанието й да се присъедини. Ценен кадър си Ти, ценен;))

цитирай
146. vmir - 145. ametist,
27.07.2011 15:10
Комшийке, благодаря за пожеланията, и верно, след толкова жар и пламък ми идва лично да разгромя вражеските пълчища, затова навреме напомняш за козируването, демек - да не бързам чак толкова много, че сам човек никога не може да бъде сигурен кой го очаква зад храстите.
цитирай
147. vmir - Момичета, ето вижте как трябва да воюва и да умира една Мацка:
28.07.2011 10:55
http://www.youtube.com/watch?v=PXRX47L_3yE
цитирай
148. babaelenica - Момчета и момичета,
28.07.2011 18:55
На оружие!
Мацката ни показа как се действа в критична ситуация.
Напред след светлия й пример!
:)))
цитирай
149. vesever - Хм, ще си помисля...:)))
28.07.2011 20:19
Хм, ще си помисля...:)))
цитирай
150. vmir - 148. babaelenica - Момчета и момичета,
29.07.2011 00:49
babaelenica написа:
На оружие!
Мацката ни показа как се действа в критична ситуация.
Напред след светлия й пример!
:)))


Ей, ама тази котка май взриви и сървъра с клипчето си в ютюба, никакво го няма вече.

Да, сложиха друг сървър на мястото на взривения! Обаче е толкова страшно, че си задавам въпроса дали гледането трябва да бъде позволено за мъже...
цитирай
151. babaelenica - 150. vmir - Усещам разколебаване...
29.07.2011 08:59
vmir написа:
Обаче е толкова страшно, че си задавам въпроса дали гледането трябва да бъде позволено за мъже...

Усещам разколебаване в иначе безупречния ти имидж на воин.
Малко ли са тренировките или...?
:)
цитирай
152. vmir - 151. babaelenica,
29.07.2011 09:29
babaelenica написа:
vmir написа:
Обаче е толкова страшно, че си задавам въпроса дали гледането трябва да бъде позволено за мъже...

Усещам разколебаване в иначе безупречния ти имидж на воин.
Малко ли са тренировките или...?
:)


Не знам от какво е, но явно нещо съм се размекнал напоследък. Май съм започнал да остарявам вече. :(
цитирай
153. babaelenica - 152. vmir - Даже не искам и да чуя!
29.07.2011 09:38
Я виж баба ти как не се предава?
Какво е това размекване?
Събери се, че тактиката и стратегията са приоретет на мъжете!
Ама-ха!
Я ела да поиграеш дартс.
:)))
цитирай
154. nebi - Казвам се Ванчо Колев и мразя децата
20.08.2015 15:11
Здравейте!
Човека е абсолютно прав.Аз съм на същото мнение не обичам деца и то изобщо.Живея в град в близост до морето ей повярвайте ми само мисълта че на плажа ще има дечурлига която ще крещи и ще плаче направо ме вбесява.Добър човек съм- но не понасям деца.Наскоро бях свидетел на нещо ужасно направено от деца.Не мога да си обясня какво същество трябва да си за да направиш такава жестокост?.Пребирам се от работа и пред блока лежи удушена котка с примка на шията-Питам се какво същество трябва да си за да извършиш това,при всякакво положение думата не е ЧОВЕК-в крайна сметка всички сме били деца но никога не си спомням в детството си да сме извършили нещо подобно.Тези гаменчета вместо да се занимават,с нещо полезно вършат идотизми.Лигаво невъзпитано поколение.Видът на жестоко удушеното коте ми повлия много психологически една седмица не можах да се отърся от преживяното.Мразя децата това е......
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: babaelenica
Категория: Други
Прочетен: 309583
Постинги: 21
Коментари: 2244
Гласове: 10021
Архив