Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2012 16:59 - Блогови цунами
Автор: babaelenica Категория: Други   
Прочетен: 52194 Коментари: 103 Гласове:
96

Последна промяна: 01.03.2012 11:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Опитвам се да си покажа носа, преди следващото блогово цунами да ме цапардоса.

От месеци се радвам на този природен феномен.

Днес ще направя опит да го класифицирам, без да претендирам за изчерпателност.

Блоговите цунами могат да се разделят в две големи групи.

Тези толкова големи групи имат своите подгрупи, разбира се:

І. По повод

І.1. Рождени дни;

І.2. Имени дни;

І.3. Национални празници;

І.4. Религиозни празници.

 

ІІ. Без повод

ІІ.1. Хубав ден (седмица, месец, година) приятели!;

ІІ.2. Клипче за вас (ама самотно клипче);

ІІ.3. Картинка (гологъзо амурче, цветенце, бляскаво сърчице) за вас;

ІІ.4. Я колко е гаден тоя (тая);

ІІ.5. Копи/пейст за каквото се сетите (новини, клюки, вицове, афоризми);

ІІ.6. Бистрене на политика;

ІІ.7. Скандали;

ІІ.8. Всичкознание.

Като запачнат да се надигат вълните, направо ужас ме обхваща. Давам заден, катеря се нависоко и чакам да се разнесе. Хубаво де, но точно едната поутихнала и идва другата още по-мощна отпреди.

Бързам да се промуша между цунамите от прошка, скандали, мартеници, трети март, осми март и пр.

По-нататък ще си покаже.

Имате ли да добавите други?

Нагледно показвам как съм се разподскачала.

                                        image

 

 




Гласувай:
96



1. katan - Е, с тези цунамита, направо ме попари:)
29.02.2012 17:07
Решила съм и аз да поздравя за Баба Марта:)))).
Е, ще се включа в една от вълните с твое позволение:))))!
Ха, така - скок-подскок и все нависоко:))).
цитирай
2. babaelenica - Катюшке :)))
29.02.2012 17:12
Внимавай как усукваш конците, да не стане мазало от много червено.
Баланс трябва да има, баланс.
:)))))
Нависоко скачам, докъдето може да стигне жабчето.
:)))))
цитирай
3. katan - Ами ще внивамавам, щом казваш:)))
29.02.2012 17:15
Баланс, хармония, а конците са само два цвята.
Жабчето да скача и се радва, докато не са дошли щърковете:)))
цитирай
4. mitkaloto - Без думи!:)))
29.02.2012 17:18
Без думи!:)))
цитирай
5. babaelenica - Ха-ха, ще внимавам :)))
29.02.2012 17:23
katan написа:
Баланс, хармония, а конците са само два цвята.
Жабчето да скача и се радва, докато не са дошли щърковете:)))

Тукашните щъркове са опитомени, даже на жаби не налитат, предпочитат консерви с жабешко, пардон - бабешко.
:)))
цитирай
6. babaelenica - Що така си онемял?
29.02.2012 17:24
mitkaloto написа:
Без думи!:)))

Я размърдай мозъка, все има какво да се добавя, ха-ха.
цитирай
7. kostas - :)questo il mio nuovo talento .. Цунамито за това е цунами да те изненада ..:)) а ти си скачай..
29.02.2012 17:37
Buon giorno, vecchio amico. Sono contento di sentire :)) Spero che tu pensi di me. :)) nikstan..
цитирай
8. vostroto - Атомниче, здравей:)
29.02.2012 17:40
Радвам се, че наруши мълчанието, и понеже питаш какво бих добавил - ами музикални фаворити на кило, и обсъждащи действията на другите:)))))
Поздрави от Лъки!:)
цитирай
9. анонимен - Здрасти, Еленита,
29.02.2012 17:55
отпочина ли си добре на острова, говореше се, че едно цунами те е завлякло :)
цитирай
10. babaelenica - Ciao Nick!
29.02.2012 18:01
kostas написа:
Buon giorno, vecchio amico. Sono contento di sentire :)) Spero che tu pensi di me. :)) nikstan..

Оnestamente, non ho avuto tempo per il pensiero laterale.
:)))
цитирай
11. babaelenica - Лъки,
29.02.2012 18:05
vostroto написа:
Радвам се, че наруши мълчанието, и понеже питаш какво бих добавил - ами музикални фаворити на кило, и обсъждащи действията на другите:)))))
Поздрави от Лъки!:)

Според мен, твоите допълнения влизат - първото в позиция ІІ.3., а второто - в позиция ІІ.4. и ІІ.7.
Съгласен ли си?
:)))
цитирай
12. babaelenica - Здрасти!
29.02.2012 18:07
poligor написа:
отпочина ли си добре на острова, говореше се, че едно цунами те е завлякло :)

Още ли вярваш на слухове?
:)))
цитирай
13. vostroto - А-а:)
29.02.2012 18:19
Ами мисля, че не е точно тъй, понеже музикалните ми фаворити са много, но само в 1 постинг:), а за второто - не всяко обсъждане на другите задължително трябва да е обвиняващо, или скандално - а само констативно, като раздумка:)
Но ако не ги вкараш новите добавки в списъка, не настоявам - само да не изчезнеш пак:)))
цитирай
14. kostas - :)) Е много ти е сложно мисленето ..светни се към медитациите и ще ти олекне..:)) Радвам се ,че те чух..:)) Ник.
29.02.2012 18:21
babaelenica написа:
kostas написа:
Buon giorno, vecchio amico. Sono contento di sentire :)) Spero che tu pensi di me. :)) nikstan..

Оnestamente, non ho avuto tempo per il pensiero laterale.
:)))

цитирай
15. babaelenica - 13. vostroto - Лъки, че кой говори за теб? :)))
29.02.2012 18:24
Става дума за постинги само с един, единствен клип, без никакъв текст.
:))))
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - :) Хей! Липсваше ми, Еленче!
29.02.2012 18:26
Аман от тази поръчкова поезия! Любовни и празнични лирики... Дай нещо истинско! Като най-дългото изречение...:) Екшън!!! Камера, клапа... първи кадър, дубъл ииии....!:))) Не знам, какво пиеш, но наздраве! Радвам се, че си тук. Май ще дойде и пролетта.:)
цитирай
17. pevetsa - Ехееее Бабе, въпреки цунамито си ...
29.02.2012 18:27
Ехееее Бабе, въпреки цунамито си доплувала обратно, на каторжния остров ...
имаш да си излежаваш присъда :)))))
цитирай
18. анонимен - Точно навреме се връщаш, когато от ...
29.02.2012 18:36
Точно навреме се връщаш, когато от утре първа страница вече ще е освободена от едни навлеци и ще може да се чете нещо интересно.
цитирай
19. hristo27 - Добре си се завърнала!
29.02.2012 18:48
Бабет, по-леко скачай. Да не те удари цунамито в тавана.
Кажи сега, това в коя от твоите групи и подгрупи е? :)))
цитирай
20. babaelenica - Ах ти, повокаторке, пак ти се иска нещо специално за теб :)))
29.02.2012 18:53
malchaniaotnadejda7 написа:
:) Хей! Липсваше ми, Еленче! Аман от тази поръчкова поезия! Любовни и празнични лирики... Дай нещо истинско! Като най-дългото изречение...:) Екшън!!! Камера, клапа... първи кадър, дубъл ииии....!:))) Не знам, какво пиеш, но наздраве! Радвам се, че си тук. Май ще дойде и пролетта.:)

Не знаех, че с мен се появява пролетта, но щом казваш...
:)))))
цитирай
21. babaelenica - Пепел ти на езика, певецо! :)))
29.02.2012 18:56
pevetsa написа:
Ехееее Бабе, въпреки цунамито си доплувала обратно, на каторжния остров ...
имаш да си излежаваш присъда :)))))

Може ли така да пророкуваш, кво съм ти сторила?
В каторга да ме пращаш?
И да лежа...
Всъщност лежането е занимание приятно, стига да е в подходящото обкръжение.
:)))))
цитирай
22. babaelenica - Поли,
29.02.2012 19:03
poligor написа:
Точно навреме се връщаш, когато от утре първа страница вече ще е освободена от едни навлеци и ще може да се чете нещо интересно.

Като съм зачезнала, това не значи, че съм умряла.
:)))
Надничах аз, попрочитах това-онова и разбрах, че не са ме забравили.
Още прискърцва жилавото ми месо в устите на месомелачките.
Дразнят се само при мисълта, че може да съм аз. Предполагат, де.
Но това означава, че не съм забравена.
По-добре в устите, отколкото в краката.
Не се надявай на постоянното ми присъствие.
Не съм лакома за Първа.
:)))))

цитирай
23. babaelenica - О, Ице, такъв си скръндзав :)))
29.02.2012 19:06
hristo27 написа:
Бабет, по-леко скачай. Да не те удари цунамито в тавана.
Кажи сега, това в коя от твоите групи и подгрупи е? :)))

Преди няколко дни ме почерпи с чаша вино, ма защо само с една?
Аз без една мога, с една не мога.
:)))
Моятата писаница попада май в групата по всичкознание, ти намираш ли й друго място?
:)))
цитирай
24. kite333 - Аз предлагам още една група без да е цунамна -
29.02.2012 19:58
- Провокация.Пишеш простотия(може даже да е смислено,но скрито под сатира,ирония,еротизми или каквито атрактивни неща се сетиш и т.н) и да чакаш реакции.И тролове.И анонимни смелчаци също.
Имам си даже и блогъри,които мога да назова :)))))
И моля моля,ти ме научи хехехехе.
Кой даде акъла за заглавието на гологъзите ммм ?
:))))
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - 20. babaelenica - Ах ти, повокаторке, пак ти се иска нещо специално за теб :)))
29.02.2012 20:24
babaelenica написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
:) Хей! Липсваше ми, Еленче! Аман от тази поръчкова поезия! Любовни и празнични лирики... Дай нещо истинско! Като най-дългото изречение...:) Екшън!!! Камера, клапа... първи кадър, дубъл ииии....!:))) Не знам, какво пиеш, но наздраве! Радвам се, че си тук. Май ще дойде и пролетта.:)

Не знаех, че с мен се появява пролетта, но щом казваш...
:)))))

1. Ти си провокаторка!:) Виж в блогрола. Мое си е! Най-дългото изречение на всички времена.
2. Не на мен този номер. Човек, който се нарича "баба" - не е!!!:)
3. Жабата е принцеса и е очарователна!:)))

Радвам се, че си тук, Ели. Хубава вечер, хубава пролет и горе главата! Колкото по нависоко, толкова по-добре. Да си жива и здрава, бяла и червена, весела и засмяна! И влюбено вдъхновена!:)
цитирай
26. hristo27 - Бабет, по-леко скачай. Да не те у...
29.02.2012 20:34
babaelenica написа:
hristo27 написа:
Бабет, по-леко скачай. Да не те удари цунамито в тавана.
Кажи сега, това в коя от твоите групи и подгрупи е? :)))

Преди няколко дни ме почерпи с чаша вино, ма защо само с една?
Аз без една мога, с една не мога.
:)))
Моятата писаница попада май в групата по всичкознание, ти намираш ли й друго място?
:)))



Аз имах предвид моята писаница, но няма значение.
А сега без повод - двулитрова кана с червен домашен елексир за теб!
цитирай
27. an2 - ))
29.02.2012 20:39
к'ва известна бабка - сладка, хах
цитирай
28. tili - Е и като се промуши
29.02.2012 20:50
какво рече? Раздаде набързо правосъдие и се разсподкача:)
Всеки да прави в блога си каквото му лежи на сърцето, а да го чете който ще.
Кажи сега, баби, какво ти тежи? Мъ;-)))
цитирай
29. pcelata - Добре си дошла миличка.
29.02.2012 21:07
Аз съм Пипилота и понеже,не дойде на тържествата ми- те каня,на следобедно кафе и на раздумка. Плетки, гоблени,боядисване и тем подобни.Какво ще кажеш?
цитирай
30. babaelenica - Хвърчилке :)))
29.02.2012 21:09
kite333 написа:
Аз предлагам още една група без да е цунамна - Провокация.Пишеш простотия(може даже да е смислено,но скрито под сатира,ирония,еротизми или каквито атрактивни неща се сетиш и т.н) и да чакаш реакции.И тролове.И анонимни смелчаци също.
Имам си даже и блогъри,които мога да назова :)))))
И моля моля,ти ме научи хехехехе.
Кой даде акъла за заглавието на гологъзите ммм ?
:))))

Направо съм разкрита!
Кой може да е по-голям провокатор от баба ви? Признавам, че аз подхвърлих заглавието за гологъзите амурчета, но и ти си права.
Няма никакъв смисъл да се напрягаш да пишеш нещо читаво, облизвачите си имат ареал на действие, всеки извън него е враг.
И аз смятах да включа подобна подгрупа "Провокация", но я замених с по-общата "Скандал". Нали всеки скандал започва от нечия провокация?
:)))
цитирай
31. babaelenica - 25. malchaniaotnadejda7 - Надюшка, точно в десетката! :)))
29.02.2012 21:13
По точка 3. Принцеса съм и още как, даже очарователна.
Само принцът се мае, кога да пристъпи към целувката.
Може пък да харесва зелено... кой знае...
А може да предпочита мълчаливо да подскачам, вместо да му трия сол на главата с предълги принцесешки тиради.
:)))
цитирай
32. babaelenica - 26. hristo27 - М-м-м-м-м, доста примамливо изглежда...
29.02.2012 21:25
Колко вида грозде са подарили сока си на твоето вино?
:)))

27. an2 - От сладост даже нагарчам.
:)))

28. tili - Ти се радвай, че още имам сили да скачам.
Някои ме погребаха предварително.
:)))

29. pcelata - Пчелице,
Не можеш да ме примамиш с подобни занимания.
Виж ако поканиш на хиподрума - може и да си помисля.
:)))
цитирай
33. stela50 - Здравей , Ели ... Блоговото пространство
29.02.2012 21:39
е като един малък свят ... има всичко , не подминава и цунами .
Приятно ми е завръщането ти с пролетния полъх .
Подготвила съм и аз мартенички , може би ще си харесаш ...
Хубава вечер !
цитирай
34. babaelenica - 33. stela50 - Май не съм твърде съгласна с теб :)))
29.02.2012 22:42
Ако бяхме малък свят, щеше да има и индианци.
Тук срещам предимно вождове.
:)))
цитирай
35. stela50 - Може би си права , Ели ...
01.03.2012 00:08
Преди малко ми се наложи да водя преговори с един вожд ,
въпреки ,че нямаше смисъл ... Да ... може би наистина си права .
Желая ти лека и спокойна нощ !
цитирай
36. divna8 - Добре дошла, приятелко! Липс...
01.03.2012 00:32
Добре дошла, приятелко!
Липсваше - както виждаш - на много хора :):):)
На мен - също! Радвам се, че внасяш весело настроение сред нас!
Все така да бъде, не "защото", а "въпреки"... когото и да било... Прегръдка и от мен!
цитирай
37. nicodima - И облачета, и облачета... : ))
01.03.2012 07:51
Нали гологъзите трябва да се завиват с нещо?!
Радвам се, че се завърна!
А къде е короната на жабката?
цитирай
38. hristo27 - " ...Колко вида грозде са подарили сока си на твоето вино?..."
01.03.2012 08:29
"Булгар", "Хамбургски мискет", "Димят" и "Кардинал".
Изпи ли каната, та да пращам друга? :)))
цитирай
39. syrmaepon - най-неприятни за мен са цунамитата от рода:
01.03.2012 08:39
"този е гаден" иначе другите могат да се преглътнат )))) А жабчето е супер...
цитирай
40. tota - Без цунами не може...
01.03.2012 10:00
Но да е такова, не друго!

Хубаво е, че си отново тук!!
Желая ти много здраве и усмивки!!

Честит първи март!
цитирай
41. babaelenica - Усетих горчивина в думите ти...
01.03.2012 10:04
stela50 написа:
Може би си права , Ели ... Преди малко ми се наложи да водя преговори с един вожд ,
въпреки ,че нямаше смисъл ... Да ... може би наистина си права .
Желая ти лека и спокойна нощ !

Имам достатъчно богат опит, мога да направя изводи и не е случайно, че опитах да класифицирам "цунамитата" в този сайт.
Спасението от вождовете може да протече по два начина - или пълен игнор, или искрящо чувство за хумор.
цитирай
42. ddiaries - hehe
01.03.2012 10:04
елиии:) както винаги си супер веселяк!
цитирай
43. babaelenica - 36. divna8 - Баба каза тенкю :))
01.03.2012 10:08
divna8 написа:
Добре дошла, приятелко!
Липсваше - както виждаш - на много хора :):):)
На мен - също! Радвам се, че внасяш весело настроение сред нас!
Все така да бъде, не "защото", а "въпреки"... когото и да било... Прегръдка и от мен!

И аз се радвам, че ме посрещате така радушно, но все пак нямаше да е лошо да поразбием малко цунамите, или как?
:)))
цитирай
44. monaliza121 - Най-малката цун-вълничка - Честита Баба Марта!
01.03.2012 10:19
След като, цунамитата не ни убиват, значи ли, че ни правят по-силни? Хаха:)))
цитирай
45. babaelenica - 37. nicodima - Помниш ти, помниш, как се реех из облаците :)
01.03.2012 10:20
nicodima написа:
И облачета, и облачета... : )) Нали гологъзите трябва да се завиват с нещо?!
Радвам се, че се завърна!
А къде е короната на жабката?

Гологъзите са от друга опера. Имаме си закачка с Хвърчилка по темата.)
Виждам, че е време да разбуля мистерията с жабката. Че съм аз, надявам се няма никакво съмнение, но по-важно е, че жабката е принцеса под прикритие. Затова атрибутите на обществения й статус са прибрани в сейф, а зеленото преобладава. Тук се сетих за едно описание на крокодила и се захилих. Нали знаеш, че крокодилът е повече зелен, отколкото дълъг? Та и жабчето е повече зелено, отколкото принцеса. :)))
Ениуей, чувствам се принцеса, скачам си, може скоро да полетя.
:)))
цитирай
46. babaelenica - 38. hristo27 - Ице, че това винце е истински есенен букет :)))
01.03.2012 10:24
hristo27 написа:
"Булгар", "Хамбургски мискет", "Димят" и "Кардинал".
Изпи ли каната, та да пращам друга? :)))

Усещам тръпчивостта по небцето си.
А ти гиди мискинино, не си мисли, че ще минеш само с една виртуална каничка.
:)))
цитирай
47. babaelenica - 39. syrmaepon - Така, така :)))
01.03.2012 10:32
syrmaepon написа:
Най-неприятни за мен са цунамитата от рода: "този е гаден" иначе другите могат да се преглътнат )))) А жабчето е супер...

Адски тъпо е да обсъждаш годините, физиката и хобитата на един човек.
Поне аз, не съм си позволявала това. Все ми е едно дали някой е млад, стар, красив, грозен, дебел, плешив или кривоглед. В блогпространството е много, ама много важно да наречеш някого баба или дядо, да коментираш външния му вид, а не да спориш с него за идеи или разнообразни възгледи. Такова опорочаване и опошляване на диалозите в блога на мен лично не ми допада.
Предпочитам усмихнатите лица.
:)))
цитирай
48. babaelenica - 40. tota - Ако зависеше от мен - може :)))
01.03.2012 10:48
tota написа:
Без цунами не може...
Но да е такова, не друго!
Хубаво е, че си отново тук!!
Желая ти много здраве и усмивки!!

Честит първи март!

Хората забравиха какво е блог и го превърнаха в поле за саморазправа, без да се усещат, че пилеят енергията си напразно. Но да не се превръщам в мърмореща и нравоучителна баба.
:)))
Честита Баба Марта и на теб!
цитирай
49. babaelenica - 42. ddiaries - Дидодеске :))))
01.03.2012 10:52
ddiaries написа:
елиии:) както винаги си супер веселяк!

Толкова ми драго, че ме разбираш и също като мен приемаш смехотерапията.
Всеки преминава през сериозни и драматични моменти, но щипката хумор прави ястието приемливо за всеки вкус.
:)))
цитирай
50. babaelenica - 44. monaliza121 - Бравос, чудесен каламбур си спретнала :)))
01.03.2012 10:59
monaliza121 написа:
Най-малката цун-вълничка - Честита Баба Марта! След като, цунамитата не ни убиват, значи ли, че ни правят по-силни? Хаха:)))

От цунами - до цун и гуш има само една крачка, тази на добронамереността.
Фразата за убийството и силата, аз не споделям.
Според мен, това което не ни убива ни прави по-изнервени, сприхави и злобни. Е, има и приятни изключения, справка - бабаеленица.
:)))
цитирай
51. nicodima - Не се сещам за крилати жаби, въпреки здравата си подготовка по биология...
01.03.2012 11:07
но еволюцията може всичко : )))...
Левитацията : )) също!

Поздрави!
цитирай
52. gwendoline - Право в десетката!
01.03.2012 11:10
:))
цитирай
53. babaelenica - 51. nicodima - Ако всеки можеше да лети, нямаше да има пълзящи гадини :)))
01.03.2012 11:21
Еволюция му е майката.
А левитацията - бащата.
:)))


52. gwendoline - Гуени,
Уцелвам, защото играя дартс.
:)))
цитирай
54. magicktarot - Елич, привет! :))) Какви са тия таксономии предпролетно!? ;)))
01.03.2012 11:50
Зарежи всичко това и действай холографски! :))) Разбира се, съветвам те така, защото аз самата не понасям класифицирането - никога не правя планове, не класифицирам - явно такъв тип е простият ми мозък.:))) И, както си му е редът, гледам да направя всички като мене...;)

Но на жабата се изкефих максимално - тя ми е любима! Ето ти няколко цитата за символиката й:

"Жабата е популярен символ на голям късмет с пари. Поставете под фигурката на жабата монета и талисманът ще е още по-ефикасен."

"Жабата е много древен символ. В китайската митология е на висока почит – нейното име и това на богинята Нюва – създателка на човека – се произнасят по един и същи начин. Тя е почитана като символ на живота и осъществява връзката между влюбените. Жабата е символ на плодовитостта и женствеността, на еволюцията и трансформацията във вселената. Тя управлява най-непокорната и непредвидима стихия – водата и покровителства медицината.

Ако искате да кажете на някого с езика на символите, че притежава изключителна душевна красота и сила, то жабата е добър избор. Все пак имайте предвид, че тя е женски символ, въпреки омагьосания принц от приказката. Като символ, свързан с жената не може да се размине с усещането за хаос. Сигурно под влияние на това внушение християнството е анатемосало нещастното животинче и го е превърнало в символ на дявола и плътските грехове. Ако искате да направите деликатен намек някому, спокойно можете да му подарите едно жабче, но трябва да сте сигурни, че няма да го приеме като комплимент."

"Жабата в китайската митология е символ на богатство и безсмъртие. Трикраката жаба е символ на особено богатство. "

Честита Баба Марта! :)))
цитирай
55. slavimirgenchev1953 - Кой не скача,
01.03.2012 12:05
е... червен! ))) Честита Баба Марта и от мен!
цитирай
56. yourtears - Ето те и теб.
01.03.2012 12:07
Много се радвам, че се появи, защото вече ми казаха, че аз съм ти което е доста глупаво. Беше ми любопитно да видя по какво си приличаме. Не виждам нищо такова.
цитирай
57. petergunn - специално за бабаеленица
01.03.2012 12:34
Поста е перфектен и колкото и да се опитвам не бих го написал по-хубаво.
обещах ти да ти пратя нещо последно, което съм писал в тази връзка.
С уважение и дълбоко преклонение към тези които пишат нещо от себе си....


Явно наистина е трудно да се обясни на тъп човек, ама аз защото съм такъв ще продължавам да питам, пък ако искате ми отговорете, ако искате ми обяснете, ако искате ми го нарисувайте, дано някога ми стане нещо ясно.
Искам за пореден път да обясня че не съм против никой и всеки може да прави каквото си иска, но все пак от кумува срама като се публикуват копи / пейснати неща нека автора сложи поне едно редче от себе си. Ей така да се види, че е написал нещичко или поне да за удовлетворение на нас тъпите.
Не може така, поне според мен.....
Има уникални неща в тозуи блог....
Хора безкрайно талантливи, които пишат за да може тъпчовци като мен да разберат, че само се опитват и са много далече от истината...
Но аз съм тук заради тях....
За да ги чета и да могат те да разберат, че макар и да не е нещо кой знае какво имат своето малко признание...
И ако искат могат да ме забранят или изхвърлят все тая, но не може на фона на всичко лично написано от тези хора начело на блога да се мъдри постинг "мацки"...
Това меко казано е гавра с труда на всички, които са написали или създали лични неща, колкото и да не са съвършени, те са много по-стойностни от 4-5 нетски снимчици...
И моля ви не ми пробутвайте клишета от рода; "Не оценяваш ли красивото?".
Или "Като не ти харесва - махай се!"....
Просто питам...
И просто искам да знам дали би трябвало да е така?
Или да почнем да публикуваме масово снимки на Мис Орегон, Мисис Полски Тръмбеш и колко е гръдната обиколка на Мис Цици Нова Каледония...
Ако е така е лесно...
Ама трябва ли?
цитирай
58. babaelenica - 54. magicktarot - Скъпа моя, Соничка :))
01.03.2012 12:52
Притежавам интуиция, която все още не съм успяла да развия напълно, но написаното от теб, още веднъж потвърждава нейното наличие.
Поставих скачащата жабка спонтанно, без да търся някакъв специален ефект, а то виж какво било...:)))
В посочените от теб символи има много общо с мен, затова пристъпвам към следваща трансформация и от принцеса-жаба се превръщам в Баба Жаба.
:)))
Представям си колко материал давам на злобарите за подигравки, но не мога да помогна на всички хора, лишени от чувство за хумор.
Сега честно, пасажът с душевната красота и сила ми лепна като ръкавичка и ще си го къткам до дълбоки старини.
:)))
цитирай
59. babaelenica - 55. slavimirgenchev1953 - Веднага си проличава поетът! :)))
01.03.2012 12:55
slavimirgenchev1953 написа:
Кой не скача, е... червен! ))) Честита Баба Марта и от мен!

Вече се знаем, кой е червен, кой е бял, та нека се поздравим с прекрасния празник.
Как да не се кефя, че в него присъства думичката Марта? :)))
Впрочем името на моята прабаба също е Марта.
:)))
цитирай
60. babaelenica - 56. yourtears - Ха-ха-ха, вървиш по моите стъпки, май :)))
01.03.2012 13:11
yourtears написа:
Много се радвам, че се появи, защото вече ми казаха, че аз съм ти което е доста глупаво. Беше ми любопитно да видя по какво си приличаме. Не виждам нищо такова.

Когато аз се появих, ме обвиняваха, че съм някоя си Стефка, макар изобщо да не знаех коя е тя, после ме нарочиха за Фрина, наричаха ме плагиатка и какво ли още не. :)))
Направиха и специална завера, обиждаха ме най-безцеремонно, отначало се връзвах, но много скоро проумях плиткоумието, злобата и завистта на тези няколко човека.
Направих си дълга почивка и за половин година съм пуснала два поста. Въпреки това, гаднярите съзираха мен във всеки добронамерен появил се нов акаунт. Започваха атаки срещу него, без да подбират изразните средства.
Но и това им беше малко. Затова регистрираха сами нови профили и там пак си мислеха, че се гаврят с мен. Толкова жалки създания на едно място, може да осигури само подобна трибуна.
Има едно изпитано средство, с което можеш да ги засегнеш - изтривай им гнусните коментари и изобщо не влизай в полемика в тях. :)))
След това се наслаждавай на злобните им гърчове с усмивка.
Злобата поражда нови порции от злоба.
Усмихвай се и пролетта ще ти донесе нови светли и ароматни дни.
:)))
цитирай
61. babaelenica - 57. petergunn - Уауууууу, силно и точно казано!
01.03.2012 13:28
Ако аз бях написала такава статия, щяха да ме разпънат на кръст. "Доброжелателите", разбира се.
Мисля, че си един от малцината, разбрал иронията ми по повод заливащите ни цунами.
Какъв смисъл има всеки един да пуска постинг по един и същи повод, каквито са да речем Св.Валентин, 1 март, 3 март, 8 март и пр.?
Не е ли по-добре да напишеш това, което те вълнува, пък четящите те в своите коментари да те поздравят накрая по повод какъвто и да било там празник?
Ти засягаш една доста сериозна тема, колкото и да съм весела и въздушна, няма да мога да мина само с шегички.
Абсолютно си прав за копи/пейста. Не знам какво се върти в главите на копировачите, че така масово се практикува. И по тази тема имам наблюдения.
Някои хора препечатват огромен брой публикации от новинарските сайтове и демонстрират някакво активност, напълно излишна според мен, защото който се интересува - може да прочете на съответния сайт. Други копират изцяло чужди статии, без да посочват източника, добавят едно изречение-въпрос накрая и така предизвикват дискусии в блога си. Както се казва - трупат актив за себе си, откраднат от умозаключенията на друг човек. Тези са най-противните. Жалко, че има блогъри, които се връзват и започват да хвалят псевдоавтора за брилянтните му мисли. Трети грабват едно клипче от тубата и го пускат в оборот. Това те наричат споделяне на музикални вкусове. Съвсем друго е, ако напишеш някакъв материал и за подсилване на внушението добавиш картина и музика, ако напишеш нещо за композитора и изпълнителя, ако направиш съпоставка с друг аранжимент или изпълнител, но не! :)))

Все пак не съм песимист и се надявам в скоро време администрацията на сайта да не допуска крадени материали и да има преглед на блудкавите бози, които с напомпани четения и коментари заемат челните места в блога.
Пожелавам ти хубави мигове, в този така обичан и така мразен блог.бг!
:)))


цитирай
62. becksss - Така е. Тук си права.
01.03.2012 13:33
babaelenica написа:
затова пристъпвам към следваща трансформация

Умееш ги трансформациите ти. От личен опит го знам.
цитирай
63. babaelenica - 62. becksss - Опитът е ценно нещо.
01.03.2012 13:40
Вече съм измислила по какъв начин може да се противостои на нечии напъни за омаскаряване.
Ще ти го кажа, но не на всеослушание, за да има елемент на изненада, все пак.
:)))
цитирай
64. becksss - Ще ми бъде много интересно да раз...
01.03.2012 14:05
Ще ми бъде много интересно да разбера начините ти за противопоставяне на омаскаряването, като се има предвид, че и ти имаш немалка роля в моето омаскаряване.
цитирай
65. babaelenica - Както и ти - в моето.
01.03.2012 14:06
Както и ти - в моето.
цитирай
66. becksss - Защитна реакция му казват на това. ...
01.03.2012 14:16
Защитна реакция му казват на това.

Що се отнася до този постинг - дай някаква насока срещу кого или срещу какво точно е насочен. Кои са цунамитата, как възникват, причините, довели до тях... Иначе постингът увисва с коментари от сорта "Добре дошла, бабет.", "От кога те чакаме" и други подобни, усмихващи деня писаници. :))
цитирай
67. babaelenica - 66. becksss - Ако си прочел коментара ми до petergunn под № 61,
01.03.2012 14:28
някои неща стават ясни.
Интелигентните читатели (между които си и ти), разбират отлично подредбата в класацията. Всички по един или друг начин са участници в блоговите цунами. Неприятно е, че някои от тях съзират себе си в нея.
По тази причина не коментират поста, а предпочитат да ме поздравяват.
А ти какво имаш против поздравленията? Хората изразяват привързаността си и на мен ми е приятно да ги чуя.
Нека си признаем, че всекиму е приятно да чуе добра дума за себе си.
Аз и ти не правим изключение.
:)))
цитирай
68. yourtears - Благодаря ти, че сподели.
01.03.2012 14:29
babaelenica написа:
yourtears написа:
Много се радвам, че се появи, защото вече ми казаха, че аз съм ти което е доста глупаво. Беше ми любопитно да видя по какво си приличаме. Не виждам нищо такова.

Когато аз се появих, ме обвиняваха, че съм някоя си Стефка, макар изобщо да не знаех коя е тя, после ме нарочиха за Фрина, наричаха ме плагиатка и какво ли още не. :)))
Направиха и специална завера, обиждаха ме най-безцеремонно, отначало се връзвах, но много скоро проумях плиткоумието, злобата и завистта на тези няколко човека.
Направих си дълга почивка и за половин година съм пуснала два поста. Въпреки това, гаднярите съзираха мен във всеки добронамерен появил се нов акаунт. Започваха атаки срещу него, без да подбират изразните средства.
Но и това им беше малко. Затова регистрираха сами нови профили и там пак си мислеха, че се гаврят с мен. Толкова жалки създания на едно място, може да осигури само подобна трибуна.
Има едно изпитано средство, с което можеш да ги засегнеш - изтривай им гнусните коментари и изобщо не влизай в полемика в тях. :)))
След това се наслаждавай на злобните им гърчове с усмивка.
Злобата поражда нови порции от злоба.
Усмихвай се и пролетта ще ти донесе нови светли и ароматни дни.
:)))

Значи на разни хора това им е навик. Скука или нещо друго. И аз няма да им обръщам повече внимание.
цитирай
69. becksss - Еленице,
01.03.2012 14:35
babaelenica написа:
Нека си признаем, че всекиму е приятно да чуе добра дума за себе си.
Аз и ти не правим изключение.
:)))

Напоследък толкова рядко чувам добри думи за себе си, че вече добрите думи ми звучат лигаво и шпакловащо.
цитирай
70. babaelenica - 69. becksss,
01.03.2012 14:53
Изобщо не вярвам, че си загубил способността си да отсяваш зърното от плявата.
Точно ти написа стих срещу лизачите.
Важно е как и по какъв повод се пишат добрите думи.
Дори мимолетно, макар и в скобки, все можеш да изразиш отношение. :)

цитирай
71. henzelski - Еленицееееее... :)))
01.03.2012 15:39
Възпитаните хора се поздравяват!
цитирай
72. liliyanaandreeva - Да!
01.03.2012 16:23
“ ЕПОПЕЯ “ НА САМОЗАБРАВИЛИТЕ СЕ
КОГАТО ЦЪФНАТ ТЕМЕНУГИТЕ …ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Когато цъфнат теменугите
и работите тръгнат зле –
прати на майната си другите
и гледай ти да си добре…

Ако не цъфнат теменугите
ще цъфнат пак налъмите –
накисни в блато другите;
и обери на лозето салкъмите…

Излапай сам закуската,
изяж си с кеф обяда -
и дано на тайната вечеря
залъкът не ти присяда…

А когато гръм удари
и мълнията си видял –
зарежи ги твоите другари
и се радвай, че си оцелял…

Я, колко теменужки!
Отгде ли са се взели?
Туй са нащ/те дружки
в бизнеса успели…

Няма макове червени,
няма гъби-червенушки –
еколози са зелени
цъфналите теменужки…

Когато цъфнат теменугите
ще разцъфти и магданоса –
нека да се влачат другите,
а ти си уреди въпроса…

Когато цъфнат теменугите
и нещо ти не си добре –
не гледай в паницата на другите,
направи си черно кафе...

Когато цъфнат теменугите
и нещо аз се чувствам зле
не мисля,че съм като другите –
забравям за Черното море…

Когато пенсията не достига
и съм без приятели и дружки –
не мисля,че съм шушумига –
садя в саксия теменужки…

Правя си пролетна салата
от моркови и зеле с чушки;
не пожелавам на комшията колата
когато видя цъфналите теменужки…

Когато цъфнат теменугите
в утрото на светла ера -
нека да се разоряват другите,
ти да си на далавера…

Когато цъфнат теменугите
погледни и ти на Запад –
нека да гладуват другите,
останали на киселец и лапад…

Когато цъфнат теменугите
и дойде тука нищетата –
прати по дяволите другите,
ти си уреди нещата…

Когато цъфнат теменугите
блажено си изпий кафето –
нека протестират гневно другите,
уредено ти е дереджето…

Когато цъфнат теменугите
стани и ти подметка –
нека да мизерстват другите,
ти ще си на сметка…

Когато цъфнат теменугите
купи си розова фланелка –
да ровят в боклука другите,
на келепир е твойта сделка…

Когато цъфнат теменугите
и съдбата зачука по вратата –
изстреляй с ракета другите
на тъмната страна на Луната…

Когато цъфнат теменугите
в сената и конгреса –
хвърли вината върху другите
ти си гледай интереса…

Когато цъфнат теменугите
и кризата до кокала опре –
изпързаляй ти екологично другите
пешкира нека друг да опере…

Когато цъфнат теменугите
и се възцари народовластие -
нека стрелят там по другите,
а ти се наслади на човешкото си щастие…

Когато цъфнат теменугите
не отивай в Чернобил –
прати да гасят пожара другите
ти избягай с автомобил…

Когато цъфнат теменугите
и танковете дойдат тук –
не излизай на площада с другите
яж екологичен зеленчук…


Христо Минчев от Стара Загора

Когато цъфнат теменугите
и вятър в листата зашуми –
прати на майната си другите
и в чашата утеха намери…
цитирай
73. babaelenica - 71. henzelski - Здравей, Краси!
01.03.2012 16:51
henzelski написа:
Възпитаните хора се поздравяват!

Щом ще се поздравяваме - да ти честитя една друга Баба!
:)))
цитирай
74. babaelenica - 72. liliyanaandreeva :))))
01.03.2012 16:53
Едно теменужено ми стана, чак в лилаво се обагрих.
:)))
цитирай
75. elinora - Еленицееее, честита ти Баба Марта! :)
01.03.2012 17:02
Баш ми е драго, че си се завърнала в блога!
Предлагам да теглим чоп кой да пуска постинг за 8-ми март! :))))

Съгласна съм за цунамитата, ама хора-разни! Ако им е кеф да си усмихват деня и да се поздравяват по сто пъти, ми нека, мир да има само! :)
цитирай
76. babaelenica - 75. elinora - О, Ели :)))
01.03.2012 17:06
Честита друга Баба и на теб!
Ами ето ти повод - след ден-два пусни постинг за записване - кой да отбележи неотразимия празник 8-ми март, а докато другите пишат, ние с теб ще му пийваме и ще празнуваме.
:)))
цитирай
77. djani - И ти го надигаш, ако че се правиш на баба...
01.03.2012 17:58
Интернет е създаден и поощряван всячески, за да поеме излишъка от психическа енергия на хората. В тази насока написах поста си "Изкуствената вагина". Изпиши я на кирилица в търсачката на "Гугъл". Има го и в блога ми. Все пак и ти надигаш вълната с милиметър, два.
цитирай
78. babaelenica - 77. djani, намерих го и без чичко Гугъл.
01.03.2012 18:09
Стоеше си кротко на първа страница.:)))
Ако не си разбрал за какво става дума в този пост - да обясня.
Ти си писал по съвсем друг повод.

цитирай
79. tili - Ох! Едвам се измъкнах
01.03.2012 20:10
измежду теменужната джунгла, та да ти пожелая честита баба Марта и останалото от комплекта.
Айде, хващам мачетето, че да излазя на някоя слънчева поляна:)))
цитирай
80. ran - Предлагам класификация като в Хуливуд :)
02.03.2012 11:46
(не е изпростяване, а опростяване:)))))))
Постингите са като дните на хората:
1. рожден ден
2. Пърл Харбър
и
3. работни
цитирай
81. babaelenica - 79. tili - Уф, уплаших се. :)))
03.03.2012 09:50
Твърде агресивно си проправяш път, мачетето е опасно оръжие.
:)))
цитирай
82. babaelenica - 80. ran - Каквито и класификации да предлагаме, няма спасение. :)))
03.03.2012 09:57
Погледни какво се случва тези дни в сайта.
Оплетохме се в мартеници, чак до задушаване.
Сега ще се освобождаваме дълги часове и дни.
За блоговите цунами няма вълноломи!
Яд ме е, че качествени автори остават в сянка, за сметка на еднодневки.
Виждаш, че този пасквил получи неимоверно одобрение, а твоите интелигентни статии остават в сянка. Ще ти посоча още един интересен автор, непременно го прочети.

http://beijaflor.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/01/quot-robi-na-predrazsydyka-quot.913046
цитирай
83. tutankhamon661 - babaelenica
03.03.2012 16:28
О, блогове, о, нрави!

Всеки да публикува, каквото поиска. Hа никой няма да направя забележка, стига да ми отвърнат със същото.
цитирай
84. ran - тогава, в духа на провокационните идеи, Хелън
03.03.2012 17:06
ще ти възразя с цитат от един небезизвестен блогов класик :))))))
"Разбира се, някои имаме късмет:) получавайки само непълното издание на Енциклопедия "Как да се държим в обществото?"."

Странно е.
Когато говорим за икономика и политика, казваме, че хората са различни. Затова и едните са богати, а други - бедни. Отношението към човека (с неговите качества и недостатъци), а оттам и към собствеността, определят посоките ляво-дясно в политиката.
Когато говорим, обаче, за блогъри, като че забравяме различията си и очакваме един и същ интерес от хора с различно отношение към мисленето и към писането.:)
Тогава трябва ли да наречем блогови комунисти тези, които изискват от всички интелигентна реакция на всеки интелигентен постинг? :)))
А, аз блогов демократ ли да се наричам? :))) (пфу, пфу, да не ми е уроки!)

П.П. почти бях пуснал коментара си и виждам пример за един истински блогов либерал по-горе :)))))))
цитирай
85. babaelenica - 83. tutankhamon661 - Лесно ти е на теб! :)))
03.03.2012 18:15
Не сърфираш върху блоговите цунами и си предпазен от обвинения в досадност.
:)))
цитирай
86. babaelenica - 84. ran - Правилно! Класиците трябва да се цитират. :)))
03.03.2012 18:21
Правилно! Класиците трябва да се цитират. :)))

Отдалечеността от даден проблем предпоставя обективност, или поне така се надявам.
Отдавна съм приела различността у хората, даже ми е приятно да чуя друга гледна точка.
Но защо ли в училище не се преподава дисциплината "Комуникация със себеподобни"? :)))
Ще ти кажа как аз виждам един интелигентен коментар – ако имам какво да кажа, казвам го, ако не съм подготвена по темата, или си признавам, или отминавам.
Тъпите, скандални разправии са вече досадни.
Хората се засягат от шеговити фрази, приемат ги за лична обида, затова многократно съм се връщала да пояснявам, че съм се пошегувала. И накрая – вече пиша директно "това е шега", за да не остане и капка съмнение, ха-ха-ха.

Последно, ти демократ ли си или обикновен либерал? (Ако знаеш само за какъв виц се сетиххх….)
:)))))
цитирай
87. ran - Е-е, браво!
03.03.2012 18:47
и мен подсети за същия виц :)))))
така че:
- Приятно ми е! Обикновен демократ! :)
доколкото смятам задължителни някои писани и неписани правила.
От друга страна, никой не трябва да си обяснява шегите - щом съ убясняваш, начи си виновна! Точка! :)
Та, знам ли, къф съм ...
цитирай
88. babaelenica - Ма кво ми говориш, бе? :)))
03.03.2012 18:51
Къ щяло да съм виновна?
Убяснявам съ, оти ни мъ разбират и са се смръщили до козирката чак.
:)))
цитирай
89. tili - Да се включа и аз:)
03.03.2012 21:29
Мачетето е инструмент за рязане на тръстика и всякакви гъсталаци. Както кухненският нож е инструмент за дрОбене на зеле и лук.
Защо възприемаш тези сечива агресивно, а не 117 куплета глупотевини, чиято идея може да бъде изразена в три приказки.
Наистина този сайт е приют за .... не казвааам какви;-)))
цитирай
90. babaelenica - Уау, Лили, звучиш ми гневно.
03.03.2012 22:17
И с мачете в ръка, как да не се страхувам от теб?
:)))))
Мен са ме учили, де що има наточено острие, да го приемам за хладно орУжие.
И не ми излизай с номера за тръстиката, била тя и захарна. Направо се виждам с подрязани нокти, пардон - пръсти. :)))))))))
КуФненският нож толкова скъсявания на глави е произвел, колкото ти лук не си обелила.
Давай да възстановим дамския легион, има достатъчно манекени (може и кукли Кен)за упражнения.
Раз - ръка!
Два - крака!
Три - очи!
Дръж се ти!

Сега ако не ме признаеш за кръвожадна блогова пУетеса, не те познавам повече!

П.П. Ох, ох, ох, боли ме корема от смях :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
91. karaiany - Имаш си "гледна точка ". ...
04.03.2012 06:09
Имаш си "гледна точка " . Твоя си. Оpinionated woman.
Оттам тръгват цунамитата ! :))))
Как беше оня лаф за ураганите? Ефектът на пеперудата...а тя горката помахва с крилца само от любоф ....:))))
Добре дошла !
цитирай
92. scarlety - Eйй,
04.03.2012 18:45
цунамитата отминаха за момента:)) Виждам ти носа да се подава,барабар с очилата отгоре,Ели:))))) Задава се женскиОт празник- подготви се за скачане, принцесо под прикритие:))
цитирай
93. helios - Еййй, Бабче, появи се най-сетне!:)
04.03.2012 22:32
Хубаво си ни изтипосала в цунамиту, сладурска работа!:) То и аз едва мъждукам в блога, ама на,толкова ми е вътъка. Важното е,че тук таме се намират мислещи хора, та да попрочитваме от време на време!
Поздрави и благодарности за чудесната провокация!:)
цитирай
94. babaelenica - 01. Ейдриън,
05.03.2012 17:40
karaiany написа:
Имаш си "гледна точка " . Твоя си. Оpinionated woman.
Оттам тръгват цунамитата ! :))))
Как беше оня лаф за ураганите? Ефектът на пеперудата...а тя горката помахва с крилца само от любоф ....:))))
Добре дошла !

Махам аз, махам с крилца и като погледна, цяло цунами съм сътворила.
Брях, от жаба и баба се превърнах в пеперуда.
:)))
цитирай
95. babaelenica - 92. Гуспойце О'Хара, :)))
05.03.2012 17:44
scarlety написа:
цунамитата отминаха за момента:)) Виждам ти носа да се подава,барабар с очилата отгоре,Ели:))))) Задава се женскиОт празник- подготви се за скачане, принцесо под прикритие:))

сал едно не ми е ясно - за или против да скачам на женскиОт празник?
Що не се умълча, и без мен ще мине...
Да знаеш някой празник на фауната или по-специално на жабите и мравките?
В краен случай ще се задоволя и с някой на принцесите (макар и под прикритие).
:)))
цитирай
96. babaelenica - 93. Слънчо,
05.03.2012 17:47
helios написа:
Еййй, Бабче, появи се най-сетне!:) Хубаво си ни изтипосала в цунамиту, сладурска работа!:) То и аз едва мъждукам в блога, ама на,толкова ми е вътъка. Важното е,че тук таме се намират мислещи хора, та да попрочитваме от време на време!
Поздрави и благодарности за чудесната провокация!:)

веднагически да огряваш, че сме се набутали в мрака и ти си единственото ни спасение. И аз мъждуках, мъждуках, пък ей ме на - изгрях за малко.
:)))
цитирай
97. beijaflor - Олеле! Само мен ме няма...
05.03.2012 18:24
... А иначе "рулираш" дет' се вика с тоя пост!
цитирай
98. tili - Верно сайта си е приют
05.03.2012 18:31
за секви:) И по-добре, че иначе щяха да изкачат от гъсталаците по градинките и да плашат децата.

Категорията "кръвожадна пУетеса" някакси ме завладя. Дали да не предложим нова категория?

Обичам б(а)ебета с мачете - такива са нежни и крехки...
Божееей! Глей сега какви образи ме изпълват само след една седмица пости. Сигурно на 40-тия ден ще кандисам и на дърт канибал;-))))))))))

Гносос, Кносос, Пилесос със сос. Айде пак:(

:))))))))))))))))))))))))))


цитирай
99. babaelenica - 97. beijaflor - От много рулиране,
05.03.2012 18:35
beijaflor написа:
... А иначе "рулираш" дет' се вика с тоя пост!

нали знаеш где ще цопна?
Право в блатото.
:)))))
цитирай
100. babaelenica - 98. tili - как успяваш да ме накараш да се люлея от смях? :)))))
05.03.2012 18:40
В духа на постинга, виждам, че малко съм се разпростряла и след предложението на ran, да минем в стил Холивуд, няма да е зле да се измислят нови категории.
Засега не е ясно дали ще се намаляват, все пак имам брилянтния пример на управляващите. Когато се извършва оптимизация - разбирай съкращение на чужди и поставяне на наши.
:)))
цитирай
101. razkazvachka - здрасти и от мен
06.03.2012 18:18
специално заради тебе се мушнах за две секунди - нямам време да се мотам из цунамитата
цитирай
102. hristo27 - Бабет, Честит празник и от мен!
08.03.2012 17:38
Бабет, Честит празник и от мен!
цитирай
103. ka4ak - С Обич!:)))
08.03.2012 18:04
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687
цитирай
104. scarlety - Бабке- Жабке,
09.03.2012 14:00
до Цветница и Великден да си на линия....че към Великдена се очаква потоп У блога:)))) Трябва да издирим навреме Ной:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: babaelenica
Категория: Други
Прочетен: 309561
Постинги: 21
Коментари: 2244
Гласове: 10021
Архив